Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح واگذرای اراضی به عشایر محدوده نشین کشت و صنعت در کمسیون اقصادی تصویب و در کمسیون لوایح هیات دولت مطرح شد

به گزارش برنا ؛ استاندار اردبیل با اشاره به اینکه ۴۰ روستا در محدوده شرکتهای کشت و صنعت مغان و پارس قرار دارند،یادآور شد: واگذاری اراضی و زمین های مسکونی بر اساس مصوبه هیات دولت در ۱۹ روستا اجرا شده و هم اکنون تمام این روستاها ابقایی هستند و پس از ابلاغ مصوبه جدید هیات دولت بررسی ها در کمیته تحقیق و بررسی شهرستان آغاز و۳ هکتار اراضی به واجدین شرایط واگذار شده و به جوانان ساکن واجد شرایط نیز ۵۰۰ متر مربع جهت احداث مسکونی زمین واگذار می گردد

وی با بیان اینکه همه این اراضی به صورت سند دار خواهند بود، تصریح کرد: ضمن اینکه طرح هادی و زیرساختهای روستایی در برنامه اجرا می باشد عشایر از تسهیلات برای احداث واحد های مسکونی نیز برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار عشایر اسناد و مدارک و مستندات مربوط به سکونت در منطقه را ارائه نمودند و مدیران کل جهاد کشاورزی و امور اراضی و بنیاد مسکن استان اردبیل نیز از برنامه های این ادارات کل برای عشایر این روستاها خبر دادند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل دولت زمین صنعت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شدند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

مالکی همچنین برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 6097492 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به‌دلیل زیان‌ده‌بودن، رایگان واگذار شود، سال پیش به سوددهی ۱۲ هزار میلیارد تومانی رسید
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد