Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ابوذر کوثری فرماندار ایرانشهر اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی شامل اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، هلال‌احمر و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با تجهیزات و ادوات لازم برای امدادرسانی در حوادث احتمالی در آماده‌باش کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  بیان کرد: از تمامی امکانات شهرستان برای جلوگیری از خطرات سیل بهره گرفته‌ایم و تاکنون در زمینه رفع مشکل سیل بند‌ها و بازگشایی مسیر‌های روان آب‌ها در منطقه انجام شده و تلاش‌ها ادامه دارد.

او  از مردم شهرستان ایرانشهر خواست از تردد روی سیل بند‌ها و همچنین اتراق در کنار رودخانه‌ها جدا خودداری و به هشدار‌های مدیریت بحران توجه کنند.

دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در آماده‌باش است

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: با توجه به هشدار‌های جوی اداره هواشناسی مبنی بر ریزش باران‌های سیل آسا، تمامی کارکنان اورژانس و بیمارستان‌های جنوب این استان در آماده باش کامل قرار دارند.

محمودرضا ناصح  اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای مدیریت بحران در جنوب استان پیش بینی شده است

او  افزود: با توجه به اعلام و هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر نامساعد بودن شرایط جوی، بارش باران و احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی تمامی پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی شهری و جاده‌ای و پایگاه هواییحوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در آماده باش کامل قرار دارند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: تمام مرخصی‌ها و ماموریت‌های غیر ضروری لغو شده است.

ناصح ادامه داد: تیم‌های واکنش سریع اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه آماده مقابله با بحران‌های احتمالی و خدمات رسانی لازم در نقاط مختلف جنوب استان هستند.

وی تصریح کرد: باتوجه به شرایط منطقه و لزوم آماده باش اورژانس پیش بیمارستانی تمامی امتحانات پایان ترم دانشجویان رشته فوریت‌های پزشکی مقطع کاردانی و کارشناسی تا ۲۲ دی ماه جاری لغو شده است.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران فرمانداری ایرانشهر وضعیت آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

 حبیب غزنوی رییس دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: گسترش فرهنگ قرآن و اهل‌بیت (ع) باید سرلوحه تمامی امور قرار گیرد و با نور ایمان و نور قرآن حرکت کرده و جامعه‌ای سعادتمند بسازیم.
 
 وی ادامه داد: تمسک به قرآن راه نجات و رستگاری انسان است، خداوند راه‌های نجات و رستگاری فراوانی برای انسان قرار داده است، یکی از راه‌های رسیدن به سعادت، تزکیه نفس است.
 
حبیب غزنوی گفت: انسان هر وقت آیه‌های قرآن را تلاوت می‌کند برای آن تازگی دارد چرا که هر آیه قرآن یک معجزه الهی است.
 
  محمد هادی عباسی، معاون دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: مراسم تقدیر از برگزیدگان بخش آوایی، بخش معارفی و سایر بخش‌های بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه در بخش کارکنان، دانشجویان و اساتید در مسجد فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.
 
وی ادامه داد: فعالیت‌های مرتبط با قرآن و عترت در صدر اولویت‌های معاونت دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.
 
 عباسی ادامه داد: همه ساله جشنواره قرآن و عترت ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان رشته‌های پزشکی و تابع وزارت بهداشت در بخش‌های مختلف و به همت کانون قرآن و عترت شهید فیروزی برگزار می‌گردد و امسال هم شاهد افرایش درصد مشارکت ثبت نام کنندگان در رقابت‌های اولیه این جشنواره بودیم.
 
وی افزود: به لطف خدا و به همت همکارانمان در مرکز قرآن و عترت شهید فیروزی جزو نخستین دانشگاه‌هایی هستیم که مراسم تقدیر از برگزیدگان مرحله نخست بیست و هشتمین دوره مسابقات را برگزار کرده ایم.
 
 عباسی گفت: نتایج دیگر بخش‌های این جشنواره در مرحله داوری کشوری است که پس از اعلام، به اطلاع دانشجویان عزیز، کارکنان گرامی و اعضا محترم هیئت علمی خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات شاهد ثبت نام اولیه ۶۵۰ نفر از اعضاء خانواده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بودیم.
 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد