Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به اینکه دو سال قبل متوسط رسیدن اورژانس به سر صحنه حوادث ۳۸ دقیقه بود، گفت: با همکاری شهرداری تهران امروز موتورلانس‌های در کمتر از ده دقیقه و آمبولانس‌ها کمتر از ۱۴ دقیقه به محل حادثه می‌رسند. ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حسین کولیوند  در آیین بهره‌برداری از طرح مشارکت شهرداری تهران و سازمان اورژانس کل ‌کشور در ساماندهی خدمات فوریت‌های پزشکی در شهر تهران که صبح امروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: سال‌ها دنبال همکاری و همفکری بین اورژانس کشور با شهرداری تهران بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواستی از سوی شهرداری تهران به ما ارسال شد و بدون کوچکترین تعللی جلسه‌ای تشکیل شد تا خدمت رسانی در حوزه اورژانس افزایش بیشتری پیدا کند.

کولیوند افزود: به این ترتیب مقرر شد تا از ظرفیت‌های هر دو دستگاه در راستای خدمت رسانی به مردم استفاده شود و دو موضوع خودامدادی و دیگر امدادی را در دستور کار خود قرار دادیم. مقرر شد تا از فضای سراهای محله و تلویزیون های شهری برای افزایش دانش و مهارت شهروندان برای خودامدادی و دیگر امدادی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تا دو سال قبل متوسط رسیدن اورژانس به سر صحنه حوادث 38 دقیقه بود و هر چقدر موتورلانس و پایگاه اضافه کردیم این اعداد تغییر چشمگیری پیدا نکرد. البته با همکاری شهرداری و به ویژه سازمان آتش نشانی شهرداری تهران امروز موتورلانس‌های ما در کمتر از ده دقیقه و آمبولانس‌ها کمتر از 14 دقیقه به محل حادثه می رسند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با تاکید بر ضرورت تقویت اورژانس هوایی، عنوان کرد: این موضوع هم نیاز به پد هلیکوپتر و هم نیاز به فضای عملیاتی دارد که با همکاری شهرداری تهران در حال تکمیل این چرخه هستیم.

کولیوند افزود: در سکته‌های حاد قلبی 90 دقیقه فرصت داریم تا شخص را به بیمارستان برسانیم و انژوکت کنیم و امروز خوشحالیم که بگوییم تعداد بسیار زیادی از بیماران را در کمتر از 60 دقیقه به مراکز درمانی رسانده‌ایم.

وی گفت: در تهران هم نیاز داریم تا این مصدومین سریع تر به بیمارستان برسند که مستقیما نیاز به پد بالگرد داریم و از این رو کمک شهرداری تهران به داد ما رسید و امروز در نقاط مختلف شهر تهران با همکاری شهرداری این پدها فعال شده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: 65 درصد از مصدومینی که توسط بالگردهای ما انتقال پیدا کرده‌اند مستقیما به اطاق عمل رفته‌اند و این یعنی انتخاب درست ماموریت‌ها. از سوی دیگر از نیمه شعبان تا امروز حداقل 15 عضو از بیماران جدا شده و در کمترین زمان توسط اورژانس هوایی به مراکز درمانی مورد نظر رسیده است.

کولیوند افزود: تک تک خدمات فوریت‌های پزشکی مورد نیاز تمام مردم است و ما خودمان هم از مردم هستیم و اصلا بر سر مردم منتی نداریم. هر کاری هم می‌کنیم صرفا از روی وظیفه است.

وی تصریح کرد: به عنوان رئیس اورژانس کشور از شهردار تهران برای کمک به سازمان اورژانس تشکر ویژه می‌کنم و امیدوارم سایر شهرداران هم این همکاری‌ها را با سازمان اورژانس داشته باشند.

زمان ارسال لایحه بودجه 99 شهرداری تهران اعلام شد

انتهای پیام/                                                                                                                                                                                                                      

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اورژانس شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورژانس شهرداری تهران اورژانس شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری دوشنبه شب در اجلاسیه شهدای کهگیلویه افزود: ما در حوزه های اقتصادی، شاخص های نرخ بیکاری، کنترل نقدینگی و افزایش تولید رو به پیشرفت هستیم.

وی با بیان اینکه در راه رسیدن به قله تلاش می کنیم، اظهار کرد: کم و کاستی هایی داریم، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت ها و ابزارهای لازم وجود دارد.

منصوری با اشاره به اینکه در دوره عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به سر میبریم، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران میدان داری می کند.

معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید بر اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد تجلی غیرت و مردمانی سراسر نور و سلحشور هستند، اظهار کرد: بواسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره ها است.

منصوری گفت: احترام به مقام شهدا و این ارزش های والا ضروری است و شهید حق شفاعت دارد.

منصوری ترویج فرهنگ شهادت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرار گیری در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است.

بر قدرت محور مقاومت افزوده شد

وی به تحولات دنیا اشاره کرد و ابراز داشت: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می شود.

منصوری گفت: امروز شاهد شکل گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم.

منصوری گفت: تحولاتی در حال شکل گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

کد خبر 6092591

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه