Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه معارف ــ 30 بانوی مبلغ در ایام فاطمیه به مساجد،هیئت‌ها و اماکن مذهبی شهر کرمانشاه اعزام می‌شوند.

افسانه تیرانداز، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از اعزام 30 بانوی مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه به مساجد و اماکن مذهبی شهر کرمانشاه خبر داد.
وی افزود: برنامه مبلغان در طول این ایام در مناطق مختلف برگزاری سخنرانی با موضوعات شخصیت حضرت فاطمه(س) و آشنایی با سبک زندگی فاطمی، بصیرت‌افزایی، رفع شبهات دینی و پاسخگویی به سؤالات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیرانداز درادامه با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی بانوان در این ایام گفت: هیئت‌های مذهبی مرکز بصیرت‌افزایی هستند و باید به عنوان یک سنگر مقدس آن را حفظ کرد و در این ایام نیز هیئت‌های مذهبی بانوان به صورت جداگانه برنامه‌های مذهبی و عزاداری دارند.
کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: ایام فاطمیه را باید قدر بدانیم و از این ایام برای معرفی زوایای زندگی حضرت فاطمه(س) باید بهره بگیریم.
وی تأکید کرد: مناسبت‌های مذهبی در طول سال یکی از فرصت‌های فرهنگ دینی به ویژه فرهنگ تشیع است و این مناسبت‌ها فرصت مغتنمی را در اختیار مجریان فرهنگ دینی برای بهره‌مندی مردم از معارف قرار می‌دهد.
تیرانداز بیان کرد: رسالت و مأموریت مبلغان اعزامی در ایام فاطمیه تبیین احکام و معارف اسلامی با توجه به سیره علمی حضرت فاطمه(س) و اهل‌بیت(ع) و معرفی نقش آن حضرت به عنوان الگوی تمام عیار برای آحاد مردم به ویژه در دفاع از حریم ولایت است.
کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در تلاشیم تا در این ایام بانوان را نسبت به زندگی فاطمی بیشتر آشنا کنیم چراکه معتقدیم بانوان و دختران جامعه بیشتر از هرکسی باید با فرهنگ فاطمی آشنا شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه معارف تیرانداز اعزام مبلغ ایام فاطمیه هیئت های مذهبی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره

سعید کریمی خو مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : بر اساس اعلام سازمان حج، افرادی که در مرحله پیش زودتر مبلغ اعلام شده را واریز کرده بودند بر اساس اولویت به حج عمره مشرف خواهد شد.

وی افزود: در مرحله پیش که سهمیه مشخص شده برای اعزام به عمره اقدام کردند به دلیل وجود اختلافات سفر‌های عمره کنسل شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس توافق انجام شده با کشور عربستان، تا پایان ماه شوال اعزام حج عمره انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ۲ کاروان متشکل از یک کاروان اهل سنت و یک کاروان تشیع از استان کرمانشاه به حج عمره مشرف می‌شوند.

کریمی خو ادامه داد: ظرفیت هر کاروان ۸۵ نفر در نظر گرفته شده که مجموع سهمیه اختصاص داده شده به استان کرمانشاه ۱۷۰ زائر مشخص شده.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات زیرساختی فرودگاه شهید اشرفی استان کرمانشاه، اعزام‌ها از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران انجام خواهد گرفت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره