Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به پیشنهادهایی برای بهتر شدن برنامه های فرهنگی مساجد در ایام دهه فجر گفت: خانواده شهدای انقلاب و مدافع حرم در دهه فجر تجلیل شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سومین جلسه «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز(یکشنبه 22دی) در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«احمد رحمانی» در این نشست با اشاره به لزوم حضور مسؤولان در بین مردم در ایام دهه فجر اظهار داشت: اگر این کار با اعلام نظر هیأت امنا باشد بسیاری از مشکلات را حل می‌ کند به گونه ای که ادارات مختلف و دستگاه هایی که می‌ توانند نیاز منطقه را برطرف کنند به کارگروه مساجد اعلام کنند و آنها نیز از مسؤولان برای حضور در بین مردم در ایام دهه فجر دعوت کنند.

کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی قم تصریح کرد: می‌توان از این فرصت خوب استفاده کرد تا مشکلات رصد شود و به همین مناسبت معزلی هم از سطح یک منطقه شهر حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنین اگر در محدوده یک مسجد شهید انقلابی است یا خانواده ای که در انقلاب شهید داده اند یا اگر خانواده شهید مدافع حرمی حضور دارند خوب است که در مراسمات دهه فجر تجلیل شوند.

رحمانی تصریح کرد: به عقیده من لازم است مسابقاتی نیز به صورت محوری از طرف کارگروه مساجد  در همه مساجد محوری شهر برگزار شود که می تواند از وصیت نامه امام خمینی(ره) یا کتابی باشد که به صورت کلی به سراسر مساجد اعلام کند و در یک شب خاص قرعه کشی شود

کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی قم در ادامه ابراز داشت: پیاده روی به سمت جمکران و تجمعاتی نیز می توانیم داشته باشیم تا حال و هوای مردم بعد از این مسائل غم انگیز در کشور بهتر شود؛ دارالقرآن بیت امام راحل نیز برنامه هایی دارد.

پایان پیام/414

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی قرآن کریم کارگروه مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهدا قهرمانان تاریخ و الگوی ایستادگی هستند و پاسداری از آرمان شهدا امری مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحسین معزی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌سال جنگ تحمیلی، گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کردند.

وی در پایان جایگاه شهدا را والا دانست و گفت: تکریم و تعظیم مقام شهدا و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور لازم و ضروری است.

کد خبر 748558

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری