Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه «سردار آسمانی،تمام نمی‌شوی»به پاس بزرگداشت مقام شامخ سردار دل‌ها سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی در شهرستان ازنا برگزار شد. ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ازنا، برنامه فرهنگی«سردار آسمانی،تمام نمی‌شوی» به پاس بزرگداشت مقام شامخ سردار دل‌ها سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ازنا امروز در محل کتابخانه امام سجاد (ع) با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم شهرستان ازنا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین بنیادی رئیس حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) در این برنامه ضمن تقدیر از کتابداران دربخش معرفی کتاب به معرفی کتاب «سلام بر ابراهیم» پرداخت و اظهار داشت: شهید هادی خیلی شناخته شده نیست ولی سیل عظیمی از دختران، با توسل و تمسک به این شهید با حجاب شدند.

سردار سلیمانی حقیقتاً تبلور انسان واقعی و مسلمان حقیقی بودهمبستگی ملی حول محور سردار سلیمانی و حمله به پایگاه‌های آمریکا تضعیف نشودنماینده چین در سازمان ملل: آمریکا با ترور سردار سلیمانی موازین بین‌المللی را نقض کرد

وی افزود: خوانش بخشی از کتاب شهید ابراهیم هادی مشاور شهید حاج قاسم سلیمانی بود تاجایی که عنوان می‌کند با توسل به مادر سادات شهر تکریت را به تصرف در آوردند.

سرهنگ سالاروند  فرمانده ناحیه بسیج ازنا نیز در این مراسم کتاب «من زنده‌ام»  اثر معصومه آباد را معرفی کرد و این دست نوشته سردار سلیمانی را بر این کتاب که خواهرم در آن اسارت، اسارت را به اسارت گرفتی، سعی کن در این آزادی اسیر نشوی را برای حضار یادآور شد.

ورمزیاری رئیس کتابخانه‌های عمومی ازنا نیز گفت: شهید سلیمانی یک فرد نبود و بلکه یک اندیشه بودند، این شهید یک سیره و الگویی  برای زندگی بود و هدف از این برنامه‌ها گامی هرچند کوچک در شناخت این اندیشه خالصانه است.

به گزارش تسنیم نشست کتابخوان تخصصی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که در آن محمدی نژاد فرماندار ازنا که خود از جانبازان آزاده جنگ تحمیلی است به معرفی کتاب «آن بیست و سه نفر» و رشادت‌های جوانان پرداخت و گفت: این برنامه بزرگداشت جهت منتقل کردن کردن مطلبی است که دیگران بدانند در همه جا حتی در کتابخانه و در میان کتابها می‌شود سراغ سردار سلیمانی رفت.

خاطره گویی از جبهه‌های مقاومت توسط مدافعان  حرم  نیز بخشی از این  مراسم  بود که حضار را بسیار متاثر کرد و در پایان نیز دلنوشته‌ای  برای سردار دل‌ها توسط حضار به نگارش درآمد.

انتهای پیام/642/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد