Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

نادر طالب‌زاده، مجری و مستندساز در یک برنامه تلویزیونی درباره سرنگونی هواپیمای اوکراینی و مرگ 176 مسافر این هواپیما گفته است: از این اتفاقات ده‌ تا دیگه هم بیفته، در مقابل اون اتفاق اصلی (حمله به پایگاه‌های آمریکا) هیچه!

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ نادر طالب‌زاده تهیه‌کننده و مستندساز گفته که نباید حادثه دردناک سرنگونی هواپیمای مسافربری را بزرگ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد وی، این حادثه نیز مثل برخورد یک هواپیما با کوه بوده است!

تعداد بازدید : 85 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

عملکرد صداوسیما درخصوص سرنگونی هواپیمای مسافربری اوکراینی و مرگ 176 مسافر آن، انتقادهای زیادی را در پی داشته است.

پیشتر نیز شبکه‌های خبری صداوسیما با تهیه و پخش گزارش‌های عجیب باعث رنجش خاطر مردم در این خصوص شده‌ است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نادر طالب زاده سقوط هواپیمای مسافربری هواپیمای مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی

منابع خبری از شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،منابع خبری از شلیک دستکم 30 موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گفته منابع عبری، پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل