Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@09:36:48 GMT

تولید حتی یک دستگاه خودرو نیز برای ما مهم است

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۰۷۰۸

تولید حتی یک دستگاه خودرو نیز برای ما مهم است

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که تولید حتی یک دستگاه خودرو نیز برای ما مهم است و در این شرایط تعلل و کم‌کاری به هیچ وجه پذیرفته نیست.

علی جهانگیری در نشستی با فعالان صنعت خودروسازی و صاحبان شرکت‌های خودروساز استان، اشاره کرد: یک سال قبل هم چنین نشستی را برگزار کردیم، اما از آن موقع تا به امروز حرکت خاصی در این حوزه اتفاق نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم تحولی در صنعت خودروسازی استان اتفاق بیفتد باید با جدیت در عرصه حاضر باشیم؛ امروز در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار قرار داریم و فعالیت‌های عادی در این شرایط پاسخگوی نیازها نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تفاوت مدیران دولتی و بخش خصوصی در شرایط سخت معلوم می‌شود، افزود: بخش خصوصی باید مطالبه‌گر باشد و مدیران دولتی را به تلاش و جدیت وادار کند.

وی با تأکید بر اینکه واحدهای خودروساز باید مدعی توسعه در این صنعت باشند، افزود: لازم است با تشکل یک گروه کارشناسی، در این حوزه تقسیم کار شده و نقشه راه توسعه صنعت خودروسازی ترسیم شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این نشست صاحبان صنایع خودروسازی استان نیز دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مختلف این صنعت و راهکارهای توسعه آن بیان کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی

بازدید 20 بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها، سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودروها را با خود برد. این لحظات وحشتناک را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو