Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دکتر کیانوش قاسمی پدر این شهید بزرگوار در این دیدار با اشاره به جنبه های فردی و شخصیتی شهید دکتر امیر حسین قاسمی گفت: وی بسیار انسان دوست، گشاده رو، خیّر، دست و دلباز و انسان بسیار خاصی بود که اصلا از کسی دلخور نمی شد و وجود چنین انسان های متعهد و متخصصی برای این مملکت بسیار مفید است.
وی با قدردانی از همراهی و همدردی مسئولانین با خانواده های سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی تصریح کرد: حضور مسئولان  موجب تسکین آلام داغ دیدگان می شود و امیدواریم چنین اتفاقاتی باعث ایجاد آسیب های اجتماعی و ایجاد رنج و غم برای جامعه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای داشتن جامعه قوی به انسانهای دانشمند و بنیه قوی علمی نیاز داریم.
 در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در صبح ۱۸ دی ماه  حوالی صبا شهر استان تهران  ۳ نفر از اهالی کرمان  بنام‌های دکتر امیر حسین قاسمی، دانشجوی نخبه پزشکی و فرزند دکتر کیانوش قاسمی، متخصص اعصاب و روان، زهرا حسنی سعدی به همراه همسرشان نیز در این هواپیما حضور داشتند.

زهرا حسنی سعدی دانش آموخته کارشناسی فیزیک دانشگاه صنعتی شریف فرزند شهید حجت الاسلام حسنی سعدی فرمانده اسبق بسیج استان کرمان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آسیب های اجتماعی امام جمعه پدر خانواده زهرا قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اعلام زمان استقبال و وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام، از تغییر در میزبانی خبر داد.

محمود مهدوی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، با اشاره به اینکه در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، استان کرمان میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود، اظهار کرد: مراسم استقبال از شهدای گمنام پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ در فرودگاه کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با شهدا در شهرهای رفسنجان و کوهپایه کرمان جمعه شب برگزار می شود، افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا روز شنبه مصادف با سالروز شهادت امام صادق(ع) در رفسنجان از میدان شهید سلیمانی تا میدان حضرت ابراهیم (ع) و در کوهپایه کرمان از روستای عبدالله‌آباد تا منطقه سیمک برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان تصریح کرد: شهید متعلق به شهرستان رفسنجان ۲۴ ساله و در سال ۱۳۶۳ در منطقه بدر شرق دجله و شهید متعلق به کوهپایه کرمان ۱۹ ساله و در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

به گزارش ایمنا، پیش از این مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از ورود چهار پیکر شهید گمنام به استان کرمان در سالروز شهادت امام صادق(ع) خبر داده بود که به نظر می‌رسد فراهم نبودن شرایط میزبانی در دو شهرستان دیگر علت تغییر در میزبانی استان کرمان ذکر شده است.

کد خبر 749253

دیگر خبرها

  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج