Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت سپهبد سلیمانی، ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند تن از همراهانشان با حضور مراجع و علما از سوی دفتر نمایندگی عتبه امام حسین(ع) در قم برگزار شد. ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم بزرگداشت سپهبد سلیمانی، ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند تن از همراهانشان شامگاه سه شنبه با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد اعظم برگزار می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان، آیت الله شبیری زنجانی مرجع تقلید شیعیان، حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم، آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام و المسلمین عباسی رییس جامعه المصطفی، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

شعرخوانی محمدمهدی عبداللهی در فراق سردار قاسم سلیمانی +فیلمروایت پیروزی‌های کربلای 5 با حضور حاج قاسم سلیمانیآئین هفتمین روز تدفین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار شد

العماری در این مراسم درباره خصوصیات اخلاقی و رشادت های سردار سلیمانی  سخنرانی کرد و حاج حسن شالبافان نیز مدیحه سرایی کرد، این مراسم توسط دفتر نمایندگی عتبه امام حسین(ع) در قم برگزار شد.

صبح جمعه 13 دی‌ماه جاری سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند تن از همراهانشان پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد (عراق) به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/452/ ع

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد