Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-29@03:40:06 GMT

تخریب مقاومت به بهانه داغ سقوط؟!

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۳۶۶۵

تخریب مقاومت به بهانه داغ سقوط؟!

محمد عبدالهی تحلیلگر مسائل سیاسی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

کسانی که این روزها سعی می کنند با داغ سقوط هواپیما سپاه را تخریب کنند؛ نظام را به جنگ افروزی متهم کنند؛ سقوط را هزینه #تنش_زایی و مقاومت نظام جا بزنند... در حال کمک به ترامپ هستند.

آن ها ترجیح می دهند محاسبه نکنند آمریکا داعش را با قصد ناامن کردن منطقه به وجود آورد و از آن حمایت کرد و کینه اش از #سردار_سلیمانی دقیقا به خاطر کارشکنی در این هدف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار به همین دلیل ترور شد.

ترجیح می دهند فراموش کنند آمریکا عامل تحریم ها و فشارهای غیر قانونی به ملت ایران است تا ما را مجبور به مذاکره روی اهرم های قدرتمان که تابحال تضمین کننده امنیت و دور شدن سایه جنگ است، کند. همان‌گونه که در لیبی چنین کرد.

ترجیح می دهند فکر نکنند اگر با موشک ها جواب ترور شهید سلیمانی را نمی دادیم، موشک های بعدی در شهرهایمان فرود می آمد؛ همانگونه که در ژاپن چنین شد.

تاریخ دور و نزدیک فریاد می زند هزینه سازش، جنگ است و ماحصل مقاومت، امنیت!

اگر پیاده نظام ترامپ چه آنان که مزدورند و چه آنان که فریب خورده - موفق به تضعیف سپاه شوند، کشور را به دام جنگی مثل لیبی و سوریه و عراق خواهند انداخت.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • زندان را به سازش با کسانی که پاکستان را به بندکشیدند،ترجیح می‌دهم
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی
  • اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم