Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:16:52 GMT

تولیدکنندگان فرش استان سمنان حمایت شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۱۹۵۲

تولیدکنندگان فرش استان سمنان حمایت شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بر لزوم تسریع در ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به فرش‌بافان این استان تأکید کرد و گفت: حمایت از تولیدکنندگان فرش استان سمنان باید در دستور کار قرار گیرد. ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حشمت‌الله عسگری بعدازظهر امروز در نشست کارگروه فرش استان سمنان که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد با تأکید بر توجه به رویکردهای زیرساختی و معیشتی فرش یافتن استان سمنان اظهار داشت: باید ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به فرش‌بافان استان سمنان در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر ارائه تسهیلات در قالب مشاغل خانگی گفت: تولیدکنندگان فرش در استان سمنان باید حمایت شوند و این روند نباید مقطعی باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن رونق تولید و کسب‌وکار و حمایت از فعالان اقتصادی در حوزه فرش‌بافی گفت: یکی از راهکارهای موفقیت در این عرصه توجه به بازارهای هدف صادراتی است.

طرح خرید تضمینی فرش دستباف در مناطق محروم استان اردبیل اجرا می‌شودپروژه توانمندسازی فرش دستباف از خراسان جنوبی آغاز می‌شودفرش دستباف خراسان جنوبی مورد پسند تجار داخلی و خارجی است

عسگری بر لزوم تسریع در اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت به فرش‌بافان استان سمنان تأکید کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های استانی، ملی و بین‌المللی برای معرفی و عرضه محصولات تولیدی فرش‌بافان استان سمنان باید موردتوجه قرار گیرد.

وی بر استمرار برگزاری نشست‌های کارگروه فرش تأکید کرد و گفت: باید مشکلات زیرساختی این تولیدکنندگان رفع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بر همکاری دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات فرش‌بافان استان سمنان تأکید کرد و این همکاری‌ها را در توسعه اقتصاد استان سمنان مثمر ثمر دانست.

عسگری گفت: باید با جدیت و توجه بیشتری راه‌اندازی خانه فرش با همکاری شهرداری سمنان، اتحادیه فرش و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دنبال و‌ پیگیری شود.

انتهای پیام/ 562/ j

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • تجلیل از کارگران نمونه استان سمنان
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد