Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا بامداد اصل گفت: این طرح در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج همه امکانات و مردم به مناطق سیل زده و به منظور حمایت از دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل و با مشارکت و هم‌افزایی شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی (پیشتازان سازمان دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سازمان بسیج دانش‌آموزی و سازمان جوانان هلال احمر) همزمان در سراسر کشور به صورت سراسری اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این طرح با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود تشکل های دانش آموزی و بسیج همگانی کانون های دانش‌آموزی، ‌ دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در تمامی مدارس سراسر کشور با حمایت و پشتیبانی مدیران واحدهای آموزشی اجرا خواهد شد تا بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش‌آموزان و خانواده‌ها برطرف شود.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: اهداف اجرای این طرح جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی و همدلی و همراهی با دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل اخیر، ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش، ایثار و مشارکت‌جویی در بین دانش‌آموزان است.
در ابتدای سال جاری نیز در پویش سیل مهربانی برای کمک به سیل زدگان سه استان گلستان، لرستان و خوزستان مبالغ قابل توجهی کمک نقدی جمع آوری شد.

ایرنا

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس سازمان جوانان هلال احمر طرح سیل مهربانی ۲ رضا بامداد اصل اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب جوانان هلال احمر کاهش آلام دانش آموزان مناطق سیل‌زده پویش سیل مهربانی کمک به سیل زدگان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس سازمان جوانان هلال احمر طرح سیل مهربانی ۲ جوانان هلال احمر پویش سیل مهربانی کمک به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار حسن‌پور سفیر و دیگر اعضای سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند. گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 6091516

دیگر خبرها

  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش