Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکو آسنسیو، ستاره جوان رئال مادرید تمریناتش را برای بازگشت به میادین آغاز کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در فصل آخر دوره اول حضور زین الدین زیدان روی نیمکت رئال مادرید، مارکو آسنسیو تبدیل به یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم شده بود و با جدایی زیزو، روند پیشرفت او نیز با کاهش سرعت مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که هواداران رئال مادرید امیدوار بودند با بازگشت زیدان، مارکو آسنسیو دوباره به ستاره یک سال قبل تبدیل شود، او در ابتدای فصل با مصدومیت سنگینی مواجه شد.

اما تصاویر موید آن است مارکو آسنسیو در حال طی کردن روند ریکاوری بوده و مدتی دیگر به میادین باز می گردد. در روزهایی که رئال مادرید در عربستان مشغول حضور در رقابت های سوپرکاپ بود، تصاویری از مارکو آسنسیو منتشر شده که او در کمپ این باشگاه تمرینات خود را آغاز کرد و ترکیبی از کار با توپ و حضور در باشگاه بدنسازی، هواداران را به بازگشت امیدوار ساخته است.

زین الدین زیدان امیدوار است در مقاطع پایانی و فشرده فصل بتواند از مارکو آسنسیو در ترکیب استفاده کند و خود این بازیکن نیز قصد دارد با درخشش در فرصت کوتاهی که احتمالا در اختیار خواهد داشت، خود را به لوییس انریکه ثابت کرده و در بین مسافران یورو ۲۰۲۰ جای داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زین الدین زیدان مارکو آسنسیو رئال مادرید رئال مادرید زین الدین زیدان ستاره جوان رئال مادرید مارکو آسنسیو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس جام جهانی لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)



منبع:ورزش سه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وضعیت نابسامان موبایل توماس مولر (فیلم)

دیگر خبرها

  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!