Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ مدیر کل بهزیستی قم از ارسال نخستین محموله کمک‌های این اداره‌کل به مناطق سیل‌زده استان سیستان‌وبلوچستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان قم، مهدی پهلوانی، مدیرکل بهزیستی این استان، ضمن ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان سیل در استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بهزیستی استان سیستان و بلوچستان اقلام ضروری مورد نیاز در مرحله اول آب معدنی‌، پتو، کنسرو، پلاستیک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اعلام شد که بلافاصله با کمک خیرین اقدام به تهیه یک کامیون آب معدنی کردیم که به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

وی با اشاره به بعد مسافت و دوری راه افزود: ما در زمینه ارسال کمک‌های اهدایی خیرین جهت صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل و نقل، اقلام مورد نیاز هموطنان را از استان مبدأ خریداری می‌کنیم و به بهزیستی استان سیستان و بلوچستان جهت توزیع بین خانواده‌های تحت پوشش حادثه‌دیده و سایر هموطنان تحویل می‌دهیم که این امر علاوه بر تسریع و سرعت عمل کار، در کاهش هزینه‌های حمل و نقل نیز اثرگذار است.

مدیر کل بهزیستی قم با اشاره به اعلام متولیان امور در مناطق درگیر سیل افزود: اقلام غذایی نظیر انواع کنسرو، خرما، برنج و روغن و اقلام زیستی نظیر پتو و موکت، پلاستیک و اقلام گرمایشی مانند چراغ و آب معدنی و خشکبار از مهم‌ترین نیازهای سیل‌زدگان استان است.

یادآور می‌شود، هموطنان گرامی می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به پایگاه‌های بهزیستی استان واقع در خیابان 20 متری شهید بهشتی اداره پذیرش بهزیستی قم و مرکز مداخله در بحران واقع در میدان شهید محلاتی، مجتمع آیت‌الله گلپایگانی انتهای خیابان 19 دی بلوار شهید ظریفیان تحویل دهند و کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 4163034541693770 حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان سیستان و بلوچستان واریز کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قم بهزیستی قم سیل سیستان و بلوچستان کمک رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان

بارش شدید باران به شهر زابل سیستان و بلوچستان رسید.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان