Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:19:59 GMT

دیپلماسی انقلابی رویکرد شهید سلیمانی یود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۴۹۸۴

دیپلماسی انقلابی رویکرد شهید سلیمانی یود

حسین الله‌کرم جمعه‌شب در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در مسجد فاطمه الزهرا (س) شهر یزد افزود: این شهید در جریان جبهه مقاومت بسیج جهانی اسلام بر اساس اهداف متعالی انقلاب اسلامی، ایجاد همگرایی نیروهای مومن و انقلابی را به طور جدی پیگیری می کرد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی ، فداکاری ، تلاش جدی همراه با ایمان و اخلاص موجب تحقق این بسج مردمی و انقلابی در برابر زیاده خواهی‌های کفر جهانی به سرکردگی آمریکا و برخی حامیانش در منطقه شد و ثمره زیادی را در این سال‌ها به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال اصولگرا اظهارداشت: با خدماتی که شهید سلیمانی و همرزمانش در سال‌های اخیر در منطقه انجام دادند از بسیاری توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب و کشورهای اسلامی پیشگیری کردند.

الله کرم اظهارداشت: یکی از اهداف مهم آمریکایی‌ها در منطقه، تجزیه برخی کشورهای اسلامی بود که قصد داشتند با تحقق آن به اهداف خود برسند ولی تلاش شهید سلیمانی و جبهه مقاومت موجب شکست توطئه های آنها شد .

وی تاکید کرد: اوج هدف جبهه مقاومت اسلامی و انتقام سخت،  همانطوریکه مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند باید خروج کامل آمریکایی‌ها از منطقه خاورمیانه و حوزه خلیج فارس باشد و بدون شک این هدف مهم محقق می‌شود.

این فعال اصولگرا تاکید کرد: با شهادت شهید سلیمانی انقلاب اسلامی دوباره احیا شد و توطئه‌های استکبارجهانی با بینش و بصیرت مردم و مسوولان همانند گذشته نقش بر آب می‌شود و ملت ایران به عزت خود ادامه می‌دهد.

الله کرم به قدرت دفاعی و نظامی ایران اشاره کرد و آن را حاصل ایستادگی بر اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی و ولایتمداری ذکر کرد و پیگیری اهداف شهیدان به خصوص شهدای جبهه مقامت را خواستار شد.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه، در شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با دستور دونالد ترامپ، در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور شد و به شهادت رسید.

به‌دنبال این حمله تروریستی دولت ایالات متحده، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد، محل استقرار نیروهای آمریکایی در استان الانبار عراق را بمباران کرد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت،۵۰ هزار رزمنده و ۳۲۰ هزار نیروهای بسیجی سازماندهی شده دارد.

   

برچسب‌ها شهدا یزد قاسم سلیمانی فعال سیاسی اصولگرا پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا یزد قاسم سلیمانی فعال سیاسی اصولگرا دونالد ترامپ شهدا یزد قاسم سلیمانی فعال سیاسی اصولگرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اصلاندوز به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری با بیان اینکه «بصیرت» از اصلی‌ترین مشخصه‌های شهید مطهری بود، اظهار کرد: این شهید نه یک فرد بلکه یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود و همچنین یک الگو و اسوه برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه دو مسئله در نگاه این شهید سبب ضعف تحلیل سیاسی و بازماندن عقل از تکاپو و هدایت می‌شود، افزود: گاه محتوای ذهنی انسان‌ها ناکارآمد است و عقل نمی‌تواند نتایج صحیحی در تحلیل‌های سیاسی و اجتماعی بگیرد و گاه عواطف و احساسات بر عقل، چیره می‌شوند و عقل دیگر نمی‌تواند وظیفه خود را که واقع‌نگری و تحلیل صحیح پدیده‌ها است، انجام دهد.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه بالاترین خدمت به بشریت نشر معارف دینی و بالاترین خیانت محروم کردن انسان‌ها از حقایق دینی است، ادامه داد: در شرایطی که حق و باطل در جامعه، دارای چهره‌هایی همسان‌اند و تشخیص حقایق برای مردم دشوار است، افزون بر وظایفی که بر عهده عموم طبقات است، نیاز به جهاد فکری و معنوی وجود دارد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده بیان کرد: این دانشمند بزرگ، یکه‌تاز عرصه جهاد علمی و دینی بود با وجود آنکه حتی برخی آشنایان جاهل و دوستان نادان به سنگ‌اندازی، تهمت و ملامت او پرداختند، این انسان وارسته وظیفه خویش را شناخت و در راه انجام وظیفه، هیچ‌چیز مانعش نشد.

وی افزود: شهید مطهری وظیفه خویش را به بهترین شکل انجام داد، باورهای نادرست و اندیشه‌های منحرف را افشا کرد، حقایق ناب را باز گفت، کج‌فکری‌ها و ناروایی‌ها را برنتابید و به راه خود ادامه داد و سرانجام، به فیض بزرگ شهادت رسید.

خطیب جمعه اصلاندوز با قدردانی از زحمت‌های صادقانه معلمان بیان کرد: معلم‌ها در بحث مسکن، فروشگاه فرهنگیان و حتی نانوایی فرهنگیان با مشکل رو به رو هستند و مسؤولان و متولیان نسبت به مسائل آن‌ها بی‌مهری انجام می‌دهند که انتظار داریم این موارد برای ارج نهادن به صورت عملی به زحمت معلمان برطرف شود.

جعفرزاده در بخش دیگری از خطبه‌ها با تبیین اهمیت و ابعاد مختلف سفر رئیس جمهور به پاکستان خاطرنشان کرد: یک هزار کیلومتر مرز مشترک ایران و پاکستان باعث روابط بسیار عمیقی میان دو کشور شده و آنچه حائز اهمیت است، اینکه سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان بعد از روی کار آمدن دولت جدید پاکستان و نخست وزیری شهباز شریف انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طبعاً این سفر در سازوکارهای میان دو کشور به لحاظ سیاسی، فرهنگی، تجاری و اقتصادی گشایش‌های جدیدی ایجاد می‌کند، گفت: تحرکات گروهک‌های تروریستی فعال در خاک پاکستان هر از گاهی به تنش‌زایی دامن می‌زند، بنابراین سفر رئیس جمهور برای یافتن راهی که مانع فعالیت‌های تروریستی در مرز شود، بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه اصلاندوز تصریح کرد: افکار عمومی داخل پاکستان بعد از حمله ایران به رژیم صهیونیستی آماده این سفر است، زیرا عملیات «وعده صادق» با استقبال مردم پاکستان مواجه شد و بی‌تردید فضای روانی ایجاد شده در پاکستان و استقبال مردم از سفر رئیس جمهور کشورمان و دورنمای مطلوب این سفر می‌تواند زمینه‌ساز وحدت هرچه بیشتر دو کشور در راستای همکاری‌های منطقه‌ای و تحقق آتش‌بس در غزه باشد.

کد خبر 6089093

دیگر خبرها

  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است