Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پایان نشست مدیران عامل باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در مواجه با رای کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اینکه باید بازی‌های تیم‌های ایرانی در کشور ثالث برگزار شود، برخورد قاطعی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق تیم‌ها است که از حضور هواداران خود استفاده کنند و حق هواداران است که بتوانند بازی تیم‌ محبوب خود را ببینند. در برابر عربستان کوتاه آمدیم و همین جسارت آن‌ها را بیشتر کرد تا یک قدم دیگر بردارند. مسلما اگر اینجا هم سکوت کنیم، چنین مشکلی به سایر رشته‌های ورزشی سرایت می‌کند. ما به خاطر اعتبار، حیثیت و آبروی خود زیر بار چنین چیزی نمی‌رویم و قاطعانه در برابر آن می‌ایستیم، زیرا حق تیم و هواداران ما پایمال می‌شود. از آنجایی که در کشور ما امنیت کامل برقرار است، ما حق داریم در زمین خودمان و با حضور هواداران بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: جلسه مدیران باشگاه‌ها در فدراسیون فوتبال آغاز شد

انصاری فرد درباره مشکلات ناشی از بازی در کشور بی طرف گفت: عواید مالی که از حضور هواداران در ورزشگاه‌ها به تیم‌ها می‌رسد، یک بحث است. اصلی‌ترین موضوع این است که هواداران باید بازی‌های تیم‌ محبوبشان را در ورزشگاه خانگی خود ببینند. از طرف دیگر اگر بخواهیم زیر بار تصمیم کمیته مسابقات AFC برویم، با بازی در کشور ثالث، خستگی چند برابری به بازیکنان تحمیل می‌شود و باعث می‌شود نتایج خوبی کسب نکنیم. این موضوعات را در نامه‌ای که به  AFC فرستادیم، اعلام کردیم و مُصرانه پای بازی نکردن در کشور بی طرف ایستاده ایم. تصمیمی که AFC گرفته، با شعار فیفا مبنی بر جذب هر چه بیشتر علاقه‌مندان به فوتبال و اینکه فوتبال برای همه است، همخوانی ندارد و با آن در تضاد است.

بیشتر بخوانید: حمیداوی: قبول میزبانی در کشور ثالث باعث می‌شود این موضوع به بازی‌های ملی هم سرایت کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا با وجود محرومیت احتمالی ناشی از شرکت نکردن در مسابقات، تیم‌های ایرانی باز هم از بازی در کشور بی طرف خودداری خواهند کرد گفت: محرومیت، یک بحث دیگر است. ما در ابتدا باید پیام خودمان را به AFC و کمیته مسابقات برسانیم تا ببینیم وضعیت چطور خواهد شد.  

او در پاسخ به این پرسش که حضور تاج در کمیته اجرایی AFC تا چه اندازه می‌تواند در بازگشت این رای به سود ایران تاثیر داشته باشد گفت: حضور تاج در کمیته اجرایی AFC باعث شده تا او نفوذ خوبی در کنفدراسیون داشته باشد. امیدوارم تاج در این زمینه بتواند به بهترین شکل از نفوذش استفاده کند. تمام فکر و ذکر ما این است که چنین اتفاق نیفتد، اما اگر AFC به خاطر مسائل سیاسی اصرار دارد بازی تیم‌های ایرانی در کشور دیگری برگزار شود، ما نباید زیر بار آن برویم.

بیشتر بخوانید: تارتار: هرچه تاوان داشته باشد پرداخت می‌کنیم، اما عزت مان را از دست نمی‌دهیم

انصاری فرد گفت: اگر بازی نکنیم، فوتبال ایران تعلیق نمی‌شود. بازی نکردن ما می‌تواند ۲ نتیجه داشته باشد. یا ما را جریمه نقدی می‌کنند و یا محروم می‌شویم. باید صبر کنیم و ببینیم AFC چه تصمیمی می‌گیرد. آن چه مسلم است کمیته مسابقات بحث‌های سیاسی را در ورزش دخالت داده و ما نباید زیر بار تصمیم سیاسی آن‌ها برویم. اکنون کشور‌های عربستان، یمن و بحرین از نظر امنیتی شرایط خوبی ندارند و با این وجود میزبان بازی های خود هستند، اما ایران که امن‌ترین کشور خاورمیانه است باید محروم شود. این تصمیم نشان دهنده مقاصد سیاسی است که واقعا نباید زیر بارش برویم.  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به خبر پیوستن آنتونی استوکس به پرسپولیس گفت: با استوک در حال مذاکره هستیم و به محض اینکه توافقی حاصل شود، اطلاع سانی خواهیم کرد. تاکنون هیچ چیز رسمی نشده است.

بیشتر بخوانید: خلیل‌زاده: جریمه ۲۰ هزاردلاری را می‌پردازیم و تن به بازی در زمین ثالث نمی‌دهیم

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود

جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، ویژه سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، پیش از ظهر امروز(یکشنبه 16 اردیبهشت ماه) در جوار حرم مطهر حضرت امام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، سردار محمدرضا موحدی در این جلسه با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در ارتباط با بزرگداشت امام خمینی(س) یک سری کارهای سخت‌افزاری و فرهنگی انجام می‌دهند، گفت: هر دو گروه هم لازم هستند و هم کارهای آنها مهم و مقدس است، اما گروه‌های فرهنگی و تبلیغی تبیین کننده بقیه کارها هستند.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، با بیان اینکه امام برای سپاه ایجادکننده و برای ارتش نگه‌دارنده بوده است، افزود: هیچ روزی به لحاظ شکوه و تعداد شرکت‌کنندگان مثل 14 خرداد نیست؛ که همه مسئولین در این مراسم شرکت می‌کنند. چرایی آن را فرهنگی‌ها باید در سخرانی‌ها و نشریات مختلف تشریح کنند. دومین کار فرهنگی‌ها استفاده از این بستر برای ترویج افکار امام است.

وی با تأکید بر اینکه تجلیل از امام، تجلیل از همه اندیشه‌های ناب اسلام است، اظهار داشت: به لحاظ شبهات ما اصلا در شرایط 20 سال و حتی 10 سال گذشته نیستیم. متأسفانه دشمنان برای از بین بردن انقلاب و اهداف آن در فضای مجازی و به عبارتی جنگ نرم، حرکت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند؛ به طوری که خود امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند.

سردار موحدی با اشاره به اینکه برای جوانان و خانواده‌های کشور سؤالات و شبهاتی وجود دارد، تأکید کرد: میزگرد و میزهای اندیشه و پاسخ به سؤالات بگذارید و افراد قوی را انتخاب کنید تا به سؤالات آنها پاسخ بدهند. یعنی از این بستر برای پاسخگویی به شبهات هم استفاده شود. خوشبختانه قریب به اتفاق فرماندهان نظامی کشور هم علاوه بر ویژگی‌های نظامی، آدم‌های فرهنگی هستند.

وی افزود: به لحاظ موقعیت‌های جغرافیایی هم توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود و مناطق مرزی و خصوصا جزایر بیشتر مورد توجه قرار گیرد. توصیه ما  این است از بسترهای موجود برای تبلیغ استفاده کنیم.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با اشاره به حوادث غزه، اظهار داشت: هفت ماه است که جنگ غزه جریان دارد و با استفاده از این فضای بین‌المللی موجود، باید اندیشه‌های استکارستیزی امام امسال برجسته شود. این حرکت به خیلی جاهای دنیا رسیده و خیلی کشورها مثل بولیوی ارتباط با اسرائیل را قطع می‌کنند اما متأسفانه سران یک سری کشورهای منطقه هنوز با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند.

وی در پایان گفت: لازم می‌دانم از زحمات تمامی نیروهای مسلح در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام تشکر کنم. مطمئن باشید که قدم خالصانه برای امام جواب دارد و این کارها حتما مورد توجه امام قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی گذرگاه رفح موجب وخامت هرچه بیشتر اوضاع انسانی خواهد شد
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم