Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز نوآوری و شکوفایی استان ایلام ظهر امروز با حضور معصومه ابتکار مورد بهره برداری قرار گرفت که این مرکز محل استقرار گروه های خلاق یا نوآور است و فرد یا تیم ها به خلق ایده های جدید با قابلیت های تجاری سازی می پردازند.

افراد ایده پرداز و فارغ التحصیلان در گروه های سنی ۱۸ تا ۳۵ سال و دانش آموزان دوره متوسطه دوم که دارای ایده های خلاقانه هستند در مرکز منش می توانند طرح های خود را عملیاتی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در حاشیه افتتاح این مرکز در استان ایلام گفت: کشور ایران دارای جوانانی روشنفکر، خلاق، ایده پرداز و نوآوری است که بیشتر طرح های آنها دارای قابلیت اجرایی و تجاری سازی هستند.

معصومه ابتکار افزود: باید شرایط اشتغال جوانان در زمینه های مختلف فراهم و تفاهم نامه هایی با جهاد دانشگاهی و وزارت ورزش و جوانان منعقد شود که در قالب این تفاهم نامه ها مشاغل نوین وارد بازار کار شوند.

وی یادآور شد: امروزه فعالیت ها و تولیدات شرکت های دانش بنیان و فن آور و مراکز رشد و شکوفایی و گرایش جوانان نخبه به این شرکت ها و مراکز و تولید ایده های نو و درآمدزا می تواند تحریم های ظالمانه و جنگ سخت اقتصادی را بی اثر یا کم اثر کند.

وی به اجرای طرح کمند ویژه زنان اشاره کرد و گفت: در این طرح زمینه های فعالیت و افزایش مهارت افزایی بانوان و دختران جوان و ورود آنها به بازارهای کسب و کار فراهم می شود.

مرکز نوآوری و شکوفایی با حضور ۲۵ تیم در ۲ حوزه فناروی اطلاعات و کشاورزی با مشارکت ۱۵ تیم و در زمینه تولیدات فرهنگی، خلاق و صنایع دستی افتتاح شد.

برچسب‌ها ایلام معصومه ابتکار افتتاح مرکز نوآوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام معصومه ابتکار افتتاح مرکز نوآوری ایلام معصومه ابتکار افتتاح مرکز نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رییس‌جمهور در آرامگاه اقبال لاهوری

دریافت 16 MB کد خبر 6086103

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • حضور رییس‌جمهور در آرامگاه اقبال لاهوری