Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد که طی چند روز آینده کمیته تحقیق در رابطه با ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس تحقیقات خود را به پایان می رساند.

به گزارش خرداد از  ایسنا، کریم علیوی، عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در گفت‌وگو با السومریه نیوز گفت: کمیته تحقیق که از سوی دولت به ریاست وزیر کشور عراق برای تحقیقات در مورد جنایت ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان آنان تشکیل شد، در تحقیقات خود به مراحل پایانی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کمیته تا رسیدن به نتایج نهایی همچنان به تحقیقات خود ادامه می دهد و کسانی که در این جنایت دست داشته‌اند را معرفی می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق خاطرنشان کرد: نشانه های مثبتی در رابطه با این تحقیقات به دست آمده است که بعد از تکمیل تحقیقات نتایج آن به طور شفاف و دقیق به عموم مردم اعلام خواهد شد.

کریم علیوی تاکید کرد: اطلاعاتی که به دست ما رسیده است نشان می دهد که کمیته تحقیق طی چند روز آینده امور تحقیقاتی مربوط به ترور فرماندهان را اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این عبدالکریم خلف، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرده بود که کمیته تحقیق در رابطه با ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به نتایج مهمی رسیده است.

سردار سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس دو هفته پیش به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

برچسب ها: تحقیقات ، ترور ، سردار سلیمانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: تحقیقات ترور سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادرس: مشغول جراحی هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی اظهار داشت: مراسم غمناکی است. او از همه نظر مرد خاصی بود. اخلاق، رفتار، کردار، مردمداری، سلامت، وفاداری و قدرشناسی خصوصیاتی است که خیلی کم در همه دیده می‌شود اما در او بود. خدا به او نعمتی داده بود که او را خاص کرده بود.

او ادامه داد: به قول شماها، صدای او مخملی بود. من از قبل انقلاب صدای او را می‌شنیدم، حالم خوب می‌شد. خودم که وارد ورزش شدم، از او معرفت و بزرگی یاد گرفتم. دلم می‌خواهد مردم قدر انسان‌های بالیاقت مثل اسکویی را بدانند. من 39 سال است که در خدمت ورزش هستم و از خبرنگار، گوینده و گزارشگر آدم‌های زیادی دیدم اما او از آن دسته بود که تک بود. روحش شاد باشد.

مهدی دادرس در واکنش به حکم صادر شده در راستای اتفاقات بازی دو تیم پرسپولیس-سپاهان توضیح داد: خواهشا از خلاف حمایت نکنید. حرفه‌ای یا غیر حرفه‌ای ندارد. یک خلافی صورت گرفته و کمیته انضباطی هم با قاضیان عالی رتبه‌ای که دارد حکم داده. جراحی، خون‌ریزی و درد دارد و اجازه دهید این جراحی در فوتبال صورت بگیرد. اینکه ما در ساختار ورزشگاه‌داری حرفه‌ای نیستیم، دلیل خوبی نیست. محرومیت آن پیرمرد هم که ثبت شده و اگر اعتراض کند در کمیته استیناف تصمیم خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی امروز پایان می‌یابد
  • تعویق در روند تحقیقات جنایات جنگی نیروهای بریتانیایی در افغانستان  
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی