Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا با انتشار این خبر نوشت فایل صوتی جدیدی از سخنان ترامپ در روز جمعه گذشته در جمع گروهی از اهداکنندگان مالی حزب جمهوریخواه در ویلای ترامپ (مارالاگو) در ایالت فلوریدا به دست آورده است.

در این فایل صوتی ترامپ در جمع جمهوریخواهان درباره دلایل و شرح ماوقع ترور سپهبد شهید "قاسم سلیمانی" سخن می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سخنان خود گفته است؛ در 2 هفته آخری که دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا فعالیت‌های سلیمانی را زیر نظر داشتند:" "او چیزهای بدی درباره کشور ما می‌گفت، چیزهایی درباره اینکه قصد حمله دارد، اینکه قصد کشتن مردم ما را دارد. من هم گفتم "خب تا کی باید به این مزخرفات گوش کنیم؟"

ترامپ به اشتباه در جمع هواداران جمهوریخواه خود گفت لحظه‌ای که سردار سلیمانی ترور شد او در حال دیدار با دبیر کل حزب الله بود.

ترامپ و همسرش در راه عزیمت به هواپیمای اختصاصی برای سفر به ویلای شخصی/ جمعه گذشته/ گتی ایمجز

ترامپ با اشاره به حضور "ابومهدی المهندس" از رهبران ارشد "حشدالشعبی" (بسیج مردمی عراق) در کنار سلیمانی در لحظه ترور گفت: او با صدور دستور حمله به سلیمانی در واقع با یک تیر دو نشان زده است.

ترامپ سپهبد شهید سلیمانی را "پدر بمب‌های کنار جاده‌ای" توصیف کرد و مدعی شد او مسئول قطع دست و پای همه مردان و زنان زیبای نظامی است که دوروبرمان می‌بینید.

ترامپ سپس لحظات حمله پهپادی(تروریستی) به سردار شهید قاسم سلیمانی را تشریح کرد و گفت:" (در لحظات پیش از حمله) یک مقام نظامی روی خط تلفن توضیح می‌داد که 2 دقیقه و 11 ثانیه تا شلیک موشک باقی مانده؛قربان، 2 دقیقه و 11 ثانیه تا آخر عمرشان مانده. آنها داخل ماشین هستند، داخل یک وسیله نقلیه زره دار هستند. قربان، حالا تقریبا یک دقیقه وقت زندگی دارند. 30 ثانیه. 10، 9، 8... سپس ناگهان انفجار."

ترامپ افزود پس از شلیک به اتومبیل حامل سردارسلیمانی آن مقامی که روی خط بود به او گفت که "قاسم سلیمانی" و "ابومهدی مهندس" رهبر گروه "کتائب حزب الله" عراق کشته شده‌اند (به شهادت رسیده‌اند) و سپس گوشی را قطع کرد.

ترامپ در سخنان جمعه شب خود در جمع خصوصی جمهوریخواهان اشاره‌ای به ادعای پیشین دولت آمریکا درباره ضرورت ترور سردار شهید قاسم سلیمانی نکرد. دولت آمریکا پس از ترور سردار سلیمانی مدعی شده بود او در حال برنامه‌ریزی یک حمله گسترده به منافع و سفارت خانه‌های آمریکا در منطقه بوده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح