Web Analytics Made Easy - Statcounter

باخت خانگی مقابل فینیکس سانز، زنگ خطر را در اردوی بوستون سلتیکس به صدا درآورد.

طرفداری- دو تیم بوستون سلتیکس و فینیکس سانز در تی دی گاردن مقابل هم قرار گرفتند و این در حالی که بود میزبان بسیار به پیروزی در این مسابقه نیاز داشت. شاگردان استیونز پس از باخت نزدیک مقابل میلواکی باکس، می‌خواستند خود را به روند پیروزی بازگردانند و در طرف دیگر نیز فینیکس سانز با پیروزی مقابل نیویورک نیکس، آماده کسب دومین پیروزی متوالی خود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع کوارتر نخست، دوین بوکر با کسب 11 امتیاز، از همان ابتدا برای بوستونی‌ها خط و نشان کشید. در طرف دیگر نیز مارکوس اسمارت با کسب 9 امتیاز، عملکرد خوبی در این وقت از بازی داشت. حساب 20-26، نتیجه این مسابقه در کوارتر نخست بود. در کوارتر دوم نیز برتری سانز ادامه داشت. ابتدا بوستون با گرین بازی را بسیار خوب شروع کرد اما در ادامه زوج بوکر و آیتون با همکاری یکدیگر، پیروزی در این وقت از بازی را برای تیمشان ارمغان آوردند. تابلوی امتیازات در پایان کوارتر دوم، اعداد 31-34 را نشان می‌داد.

با شروع نیمه دوم، بازی بسیار نزدیک و جذاب دنبال شد. دوین بوکر و دی آندره آیتون دست بردار نبودند تا با وجود یک بازی پایاپای، باز هم پیروزی این بار با نتیجه 25-27 برای فینیکس سانز باشد. بوستون سلتیکس در کوارتر پایانی، خیلی دیر فهمید که باید بازی بازگردد. پرتاب‌های سه امتیازی متعدد از سوی مارکوس اسمارت و جیسون تیتم، پیروزی 43-36 را رقم زد اما این برای پیروزی در مسابقه کافی نبود تا در پایان این فینیکس سانز باشد که با نتیجه 119-123 در این دیدار سخت به پیروزی برسد. دوین بوکر با 39 امتیاز، 10 ریباند و 9 پاس منجر به گل، تا لب مرز تریپل دابل هم رفت اما موفق به ثبت آن نشد. مارکوس اسمارت نیز با 37 امتیاز، 5 ریباند و 8 پاس منجر به گل برای بوستون سلتیکس درخشید.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند پاس منجر به گل بلاک توپ ربایی ترن اور بوستون سلتیکس 43.8% 35.7% 90.9% 39 26 6 11 11 فینیکس سانز 47.2% 41.9% 86.7% 52 27 6 6 15

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول

با آغاز فرآیند ثبت‌نام، فرصت استخدام در خانواده اپراتور اول تلفن همراه و بیش از ۵۰ موقعیت کارآموزی فراهم شد. - اخبار بازار -

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ثبت نام دهمین دوره‌ کارآموزی همراه اول در دومین ماه سال 1403 آغاز شده و متقاضیان می توانند تا سه شنبه 11 اردیبهشت در این دوره‌ چهار ماهه که با هدف افزایش تجربه و مهارت دانشجویان و فارغ التحصیلان جویای کار برگزار می شود، ثبت نام کنند.

در این دوره بیش از 100 موقعیت کارآموزی در گروه های شغلی متنوع وجود دارد که متقاضیان می توانند حداکثر برای 3 موقعیت، ثبت نام کنند. 
 
افراد با شرکت در دوره های کارآموزی همراه اول می توانند ضمن کسب تجربه کار در بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول برگزاری دوره از حقوق و بیمه نیز برخوردار شوند.
 
همچنین افرادی که در دوره کارآموزی، عملکرد مناسبی از خود ارائه دهند، فرصت استخدام در خانواده همراه اول را خواهند داشت.
 
متقاضیان برای ثبت نام و مشاهده موقعیت های کارآموزی می توانند به نشانی https://hamrah.academy/internship مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • لیگ NBA| مینه‌سوتا، ایندیانا و دالاس پیروز شدند
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن