Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@10:52:44 GMT

جهان آرا دیگر زنده نخواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۴۷۳۰

جهان آرا دیگر زنده نخواهد بود

طبق تصمیم گیری جدید مدیران سازمان صداوسیما بناست از این به بعد 3 برنامه «جهان آرا»، «عصرانه» و «ثریا» دیگر «زنده» به روی آنتن نروند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برنامه های تلویزیونی «جهان آرا»، «عصرانه» و «ثریا» 3 برنامه تلویزیونی گفت و گو محور در شبکه های افق و یک سیما بودند که در به صورت زنده و در قالب گفت وگوهایی صریح و چالشی به مسائل روز جامعه می پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، این گفت و گوها شامل موضوعات سیاسی، اقتصادی و بین الملل بود که روشنگری های بسیاری در ابعاد گوناگون با خود به همراه داشت و مهمانان این برنامه ها نیز شامل افرادی از طیف های مختلف بودند.

حالا طبق تصمیم گیری جدید مدیران تلویزیون که گفته شده بر اثر فشار دولتی ها و به ویژه حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور، صورت گرفته و در پی تذکرهای پیاپی به مدیران رسانه ملی، بناست این 3 برنامه از حالت زنده خارج شوند و پس از ضبط استودیویی و بازبینی به روی آنتن بروند.

در صورت بروز چنین اتفاقی، این برنامه ها که صراحت آنها از جمله موفقیت ها به حساب می آمد، به زودی به گفت و گوهایی خنثی و بی تاثیر بدل خواهند شد که اثرگذاری خود را از دست خواهند داد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ همزمان با هفته زمین پاک پویش «زنده باد درخت» که نوید دهنده بهینه شدن ۴۰ بوستان اختصاصی برای مادران و کودکان در پایتخت است.

به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش، این بوستان‌های بهینه شده توسط شهرداری تهران از امکاناتی مانند: ایستگاه تندرستی بزرگسالان، اتاق مادر و کودک، زمین بازی کودکان و مسیر تندرستی برخوردار است.

در متن این پویش از عبارت‌هایی همچون: «شهر حق شماست» و «خوش بگذره» استفاده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده