Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان وزیر راه و شهرسازی در بازدید از منطقه رودخانه جگین در شهرستان بشاگرد، از برنامه ریزی جهت احداث پل بر روی این رودخانه خبر داد.

 وزیر راه و شهرسازی و استاندار هرمزگان، صبح یکشنبه(۲۹ د ماه) از روستاهای سیل زده دهستان گابریک در شهرستان جاسک بازدید کردند.

استاندار هرمزگان و وزیر راه و شهرسازی از نزدیک آخرین وضعیت روستاهای این منطقه از جمله حاجی آباد، کروچ بالا و کروچ پایین، لیره ای، سدیج و گرندو را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی و استاندار هرمزگان ضمن بازدید از کمپ های اسکان اضطراری ساکنان این روستاهای سیل زده، با مردم این مناطق به گفتگو پرداختند.

بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی، نمایندگان بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی جهت تسریع در جبران خسارت‌های ناشی از سیل در این مناطق مستقر می‌شوند.

همچنین پس از بازدید از روستاهای سیل زده شهرستان جاسک، وزیر راه و شهرسازی عازم شهرستان بشاگرد شد. استاندار هرمزگان و وزیر راه و شهرسازی، با حضور در شهرستان بشاگرد از روستاهای سیل زده در این شهرستان بازدید می‌کنند.

اسلامی پس از ورود به شهرستان بشاگرد، از منطقه رودخانه جگین در این شهرستان بازدید کرد.در این بازدید وزیر راه و شهرسازی بر پیگیری درخواست اهالی این منطقه برای ساخت پل بر روی رودخانه جگین جهت سهولت در رفت و آمد مردم، تاکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از منطقه رودخانه جگین در شهرستان بشاگرد، از برنامه ریزی جهت احداث پل بر روی این رودخانه خبر داد.

محمد اسلامی در جمع خبرنگاران، افزود: در این راستا یک پل موقت و یک پل دائم بر روی رودخانه جگین احداث می‌شود که این امر موجب سهولت در رفت و آمد و برقراری راه ارتباطی ۵۶ روستا در این منطقه خواهد شد.

وی در پایان گفت: همچنین قرار بر این شد جهت سهولت در بخش گافر و پارامون نیز راهدارخانه ای نیز احداث شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سیلاب در هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم