Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 29 دی 98) گفت: دشمن فکر کرد که با شهادت شهید قاسم سلیمانی شروع یک دوره آرامش را برای خود رقم می‌زند، ولی با شهادت شهید سلیمانی کابوس آزاردهنده و مرگبار، بی‌خوابی، ناامنی، دلهره و اضطراب بر اردوگاه دشمن مستولی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: باید بگوییم که فقط جمهوری اسلامی خونخواه شهید سلیمانی نیست، بلکه همه کشورهای حوزه جهانی مقاومت اسلامی خونخواه شهید سلیمانی هستند.

وی افزود: خدا را شاکریم که در این ایامی که استکبار جهانی با اقدامات ناشی‌گرانه بعضی از داخلی‌ها فکر می‌کرد جامعه ما دچار شکاف و اختلاف شده، در روزهای گذشته بزرگ‌ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری چشم جهانیان را به خود خیره و چشم دشمنان اسلام را کور کرد.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: امروز مردم ما به برکت خون شهید سلیمانی به یک وحدت رسیدند. درخواست من از مسئولان و به طور ویژه از آقای رئیس‌جمهور این است که در سخنان خود این قدر آدرس عوضی و نیش و طعنه نداشته باشند. مزه شیرین این وحدت را در کام مردم تلخ نکنند.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور! سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که 41 سال سینه خود را سپر دفاع از این مردم کرد، آسمان کشور را 41 سال امن نگه داشت. از کردستان تا آذربایجان غربی، تا گنبد و ترکمن‌صحرا، تا شرق و شمال و جنوب خراسان، تا سیستان و بلوچستان، تا خلیج فارس، تا خوزستان گلگلون از خون شهدای پاسدار، بسیج و نیروهای مسلح ما دلیل بر سینه سپر کردن پاسداران ما در همه صحنه‌های خون و خطر برای دفاع از این ملت است.

وی افزود: اگر اپراتوری به اشتباه برای دفع یک خطر بزرگ‌تر دچار یک خطای انسانی شد، پاسداران ما اینقدر شجاعت، اخلاص و ایثارگری دارند که حتی در انظار عمومی تقصیر دیگران را هم به دوش بکشند و از مردم عذرخواهی کنند.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور! در حادثه قطار سمنان 46 نفر از هموطنان تبریزی ما بر اثر بی‌مبالاتی زیر مجموعه شما سوختند و خاکستر شدند. آیا شما یک کلمه از این مردم عذرخواهی کردید؟ آقای رئیس‌جمهور! در فتنه بنزینی که بر اثر سوءمدیریتی شما، مملکت به خون و آتش کشیده شد، شما آمدید جلوی دوربین و به مردم گفتید من هم مثل شما خبر نداشتم و با خنده وقیحانه نمک بر زخم مردم پاشیدید.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور! در این ماجرا یا راست گفتید یا دروغ، اسناد می‌گوید شما خبر داشتید، اما خدا کند دروغ گفته باشید، چون اگر دروغ نباشد جرمش سنگین‌تر است. در دولت شما چه اتفاقی مهم‌تر از این حادثه باید رخ دهد که شما در جریان آن باشید و شما راحت پیش زن و بچه‌تان در حالی که مملکت دارد می‌سوزد شما با بی‌خیالی نخوابیده باشید؟! دوران گفتار درمانی تمام شده، آیا برای این موضوع عذرخواهی کردید؟

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور! آیا روزی که مردم را فریب دادید که کاری می‌کنید هم چرخ صنعت بچرخد و هم سانتریفیوژها و امروز هر دو آنها قفل است، از این مردم عذرخواهی کردید؟ آقای رئیس‌جمهور! به مردم گفتید روز اول اجرایی شدن برجام تمامی تحریم‌ها بالمره برداشته خواهد شد. بابت این فریب آیا از مردم عذرخواهی کردید؟ آیا امروز از مردم عذرخواهی کردید که در این سختی معیشتی دست و پا می‌زنند؟

ذوالنوری خاطرنشان کرد: در یزد به مردم گفتید بشارت، مژده می‌خواهیم به 18 میلیون نفر یارانه جدید معیشتی بدهیم، اما به آنها نگفتید با گران کردن بنزین می‌خواهید هزینه زندگی‌شان را چند برابر کنید. امروز هم هر کسی به ما مراجعه می‌کند، می‌گوید به ما یارانه داده نشده است. آیا به خاطر این بلایی که سر مردم آوردید یک بار از آنها عذرخواهی کردید؟

نماینده مردم قم در مجلس در پایان گفت: مجلس یک کمیته راستی‌آزمایی تشکیل دهد. مردم امروز در شرایط بد معیشتی هستند و دولت مشکلات آنها را پیگیری نمی‌کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به سخن‌پراکنی برخی رسانه‌ها که با بیان عباراتی همچون «دولت کجاست؟» سعی در کمرنگ نشان دادن دستاوردهای دولت سیزدهم داشتند، گفت: آنها که می‌گویند نقش دولت کجاست باید به این اقدامات توجه داشته باشند. تورم کشور در فروردین ماه وارد کانال ۳۰ درصد شد، این در حالی است که در سال گذشته نیز شاهد کاهش تورم بودیم و اما کاهش آن به کانال ۳۰ درصد دستاورد بزرگی است که نشان می‌دهد سیاست‌های دولت در حال به بار نشستن است.

آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

وی با تاکید بر اینکه آواربرداری از یک خرابی ۱۰ ساله زمانبر است، تصریح کرد: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود و در چند سال متمادی درگیر تورم بالای ۴۰ درصد بود اما دولتِ مردمی تمام این کارها در ۲ سال و نیم انجام داد ، نرخ تورم به میزان قابل توجهی کاهش یافت، رشد نقدینگی به شدت کاهش یافت از بیش از ۴۰ درصد به ۲۴ درصد رسید.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اینکه نیم نگاهی به این دستاوردها نشان می‌دهد که دولت نقش سیاستگذاری و اجرایی خود را به خوبی انجام می‌دهد، بیان داشت: سیاست‌های تبیین شده با همین رویکرد فعلی در حوزه‌های اقتصادی و بین‌المللی و با قوت در حال پیش رفتن است. نمونه آن سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکاست که اتفاق بسیار مهمی است پاکستان یکی از همسایگان مهم ماست که پیوندهای فرهنگی بسیار و ناگسستنی با یکدیگر داریم. در پاکستان شاهد استقبال بی نظیر از رئیس‌جمهور بودیم که این نیز پیام مهمی به همگان مخابره کرد.

قادریم در تحولات منطقه‌ای سیاست‌های خود را اجرا و اعمال کنیم

خلجی افزود: پروژه عظیمی که در سریلانکا رقم خورد نیز نشان داد که جمهوری اسلامی این توان را دارد که در حوزه تحولات منطقه‌ای سیاست‌های خود را اجرا و حتی اعمال کند.

اعلام کرد: در طول ۲ تا سه هفته گذشته اقدامات بسیار مهمی در سطح ملی و بین‌المللی انجام دادیم که اینها به اتکا پشتوانه مردم بوده است، شما دیدید که جمهوری اسلامی ایران در مسائل منطقه‌ای‌ با اتکا به ظرفیت مردم و به اعتماد و پشتوانه مردم در مقابل زورگویی و جریان سلطه با اقتدار ایستاد.

وی با تاکید بر اینکه اقدام نیروهای مسلح کشورمان بسیاری از مناسبات و تحلیل‌های مرتبط با موضوعات بین‌المللی را تغییر داد، افزود: تمام دنیا، اعم از دوست و دشمن پیام پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردند و این نتیجه یک انسجام و وحدت کلمه است که امروز در ارکان مختلف نظام وجود دارد و به حمدالله دولت نقش مهمی در کمک به همه این مباحث دارد.

خلجی تصریح کرد: در همین ایام که شرایط بین‌المللی دستخوش تغییراتی بود، رئیس جمهور به استان سمنان رفتند؛ این موضوع حاکی از این است که همه چیز در حال تدبیر است و بعد استقبال مردم را می‌بینید و ادامه پیدا کردن سفر ایشان از یک روز به دو روز و ادامه سفر به شهرستان دامغان، یک پیام روشنی برای همه طرف‌ها داشت. در بسیاری از کشورها با اتفاق کمترین مسائل امنیتی سفرها را لغو می‌کنند اما اینجا در اوج اقتدارآفرینی ارکان نظام علیه دشمن، آیت الله رئیسی به توسعه و پیشرفت استان سمنان و کشور توجه دارند و لذا تمام سفرهای از قبل پیش‌بینی شده مطابق برنامه انجام می‌شود.

مردم پشتوانه نظام هستند

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درهمین ایامی که جمهوری اسلامی اراده کرد که پاسخ دشمن را قاطع و اثربخش بدهد، بسیاری از مسافرت‌های مسئولان و سران کشورها لغو شد. اینها همه پیام است و نشان می دهد که جمهوری اسلامی مطابق فرمایش حضرت آقا از نظر ساخت درونی نظام و ظرفیت‌های بزرگ و اعتمادی که نظام به پشتوانه مردم دارد کارها در حال جلو رفتن است.

دیگر خبرها

  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند