Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این دیوارنگاره تصاویر بزرگی از سرداران شهید سلیمانی و المهندس با نمادهای در هم شکسته شده صهیونیست ها و تروریست های داعش جلوه نمایی می کند.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا در استان الانبار عراق شلیک کرد.

همچنین تصویر مجاهد شهید عماد مغنیه در بخش دیگری از این دیوارنگاره در بغداد درج شده است.

در حاشیه این دیواره نگاره نیز شعار این روزهای مردم عراق «امریکا الشیطان الاکبر» دیده می شود.

قرار است مردم عراق روز جمعه تظاهرات ضد امریکایی برگزار کنند.

تحلیلگران سیاسی عراق آغاز دور جدیدی از ناآرامی ها در عراق را در دو روز اخیر با دخالت امریکا و برای خنثی کردن قانون اخراج نیروهای امریکایی از عراق و برگزاری تظاهرات مزبور می دانند.

برچسب‌ها بغداد ایالات متحده آمریکا داعش ابو مهدي المهندس عراق قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری انتقام سخت شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بغداد ایالات متحده آمریکا داعش ابو مهدي المهندس عراق قاسم سلیمانی دونالد ترامپ بغداد ایالات متحده آمریکا داعش ابو مهدي المهندس عراق قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان! + فیلم

تظاهرات ضد جنایت و نسل‌کشی صهیونیست‌ها هر روز بیشتر از گذشته در دانشگاه‌های آمریکا پر رنگ‌تر می‌شود. دانشجویان دانشگاه «مینه‌سوتا» آمریکا با وجود بارش باران و شرایط جوی نامساعد کماکان دست از تظاهرات خود برنداشته و خواهان توقف جنگ در غزه هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان! + فیلم
  • سیره امام صادق (ع) برای روزگار فعلی ما پند‌های مهم دارد
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند