Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@13:48:05 GMT

کشف 5 تن شیر خشک قاچاق در کرمان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۶۸۹۰

کشف 5 تن شیر خشک قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 5 تن و75 کیلوگرم شیر خشک قاچاق از یک منزل و یک باب مغازه در عملیات ماموران یگان تکاوری 113 شهرستان راور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردارعبدالرضا ناظری اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری 113 شهرستان راور با انجام کار اطلاعاتی از یک واحد مسکونی در شهر ماهان 3 تن و 850 کیلوگرم و همچنین از یک باب مغازه در بخش جوپار ۴۹ کیسه شیرخشک به وزن یک تن و 225 کیلوگرم که به صورت قاچاق تهیه و دپو شده بودند، کشف و در این رابطه دو متهم را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: قطعا توزیع و مصرف این اقلام خوراکی قاچاق به عنوان غذای کودک و برخی تولیدات خوراکی علاوه بر احتمال ناسالم بودن، برای چرخه اقتصاد تولید کنندگان داخلی نیز زیانبار خواهند بود.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان قاچاق شیر کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: همزمان با دومین ماه سال جاری طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح سه روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و همچنین استقرار همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان بیش از ۱۲۳ دستگاه خودروی سبک و ۵۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، احشام و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۲۳۸ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۲۰۹ فقره پرونده برای ۲۱۲ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6100479

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان
  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم