Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مرحله كشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه طی روزهای 8 تا 10 بهمن‌ماه جاری به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصدرالله رجائی‌نسب، معاون فرهنگی دادگستری فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه شیراز میزبان مرحله كشوری هفتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه است، گفت: این مسابقات طی روزهای 8 تا 10 بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینكه این مسابقات در دو بخش كاركنان و خانواده‌های دادگستری سراسر كشور برگزار می‌شود، افزود: مسابقات مذكور در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم قرآن، اذان و حفظ قرآن كریم در بخش‌های مختلف بانوان و آقایان و فرزندان برگزار می‌شود.
رجائی‌نسب با تصریح اینكه قریب 450 نفر از قرآنیان قوه قضائیه سراسر كشور میهمان شیراز خواهند شد، گفت: میهمانان از روز سه‌شنبه، 8 بهمن‌ماه وارد شیراز خواهند شد.
وی، محل اسكان میهمانان این مسابقات را هتل شیراز اعلام كرد و گفت: 200 نفر به‌عنوان متسابق در روز چهارشنبه، 9 بهمن‌ماه در محل هتل شیراز به رقابت می‌پردازند.
معاون فرهنگی دادگستری فارس با تصریح اینكه مسابقات تنها در روز چهارشنبه برگزار می‌شود، گفت: مراسم افتتاحیه این مسابقات در همان روز چهارشنبه از ساعت 8 صبح با سخنرانی آیت‌الله دژكام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس در محل هتل شیراز برگزار خواهد شد.
رجائی‌نسب، زمان برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده این مسابقات را ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه، 10 بهمن‌ماه سال جاری اعلام كرد و گفت: این مراسم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
وی با تصریح اینكه مسئول كمیته فنی این مسابقات به‌عنوان قاضی وحید سروستانی، از قاریان برجسته قوه قضائیه و قاری ممتاز استان فارس است، گفت: در این مسابقات 18 داور حضور دارند كه 8 نفر در بخش بانوان، 8 نفر در بخش آقایان و 2 نفر نیز در بخش فرزندان به قضاوت مسابقات خواهند پرداخت.
معاون فرهنگی دادگستری فارس اظهار كرد: علاوه بر این‌ها در حاشیه برگزاری این مسابقات گردهمایی معاونان فرهنگی دادگستری‌های سراسر كشور نیز در روز سه‌شنبه، 8 بهمن‌ماه در شیراز برگزار می‌شود.
رجائی‌نسب در خصوص سخنرانان مراسم اختتامیه نیز گفت: هنوز سخنران قطعی مراسم اختتامیه مسابقات معلوم نیست ولی احتمالاً از مقامات عالی قوه قضائیه در این مراسم حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني مسابقات سراسري قرآن قوه قضائيه مرحله كشوري شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید یاسر موسوی ظهر دوشنبه با اعلام این خبر گفت: مسابقات انتخابی ووشو آقایان استان در رده سنی جوانان در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی خانه ووشو برگزار شد.

وی افزود: در بخش ساندا فراشبند اول به مقام قهرمانی دست یافت و شهرستان‌های جویم و کوار حائز مقام‌های دوم و سوم شدند.

رئیس هیأت ووشو فارس اظهار داشت: اما در مجموع ساندا و تالو تیم شیراز الف قهرمان شد و تیم لامرد به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم شیراز ب نیز بر سکوی سوم ایستاد.

موسوی بیان داشت: نفرات برتر این رقابت‌ها پس از برگزاری دو مرحله مسابقات درون اردویی با توجه به سهمیه استان‌ها اواخر خرداد ماه سال جاری به مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت ووشو فارس ادامه داد: در اتمام مسابقات از سید رضا سجادیان، افشین کشاورز، محمد مهدی علوی ۳ داور نمونه استان فارس و عبدالعزیز مظفری، بهرام مرادی و حبیب جابری ۳ مربی برتر فارس با اهدا تندیس و لوح سپاس تقدیر شد.

کد خبر 6098250

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز