Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ولیاله صاحبکاری، شناسایی جوانان نخبه، توانمند و اثرگذار، الگوسازی مناسب برای آن‌ها و کمک به رشد و ارتقای هدفمند این جوانان را از اهداف برگزاری دومین دوره جشنواره "جوان موفق" برشمرد و افزود: این جشنواره به همت دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه عملیاتی شدن گام دوم انقلاب نیازمند توجه ویژه به جوانان انقلابی است، گفت: رویکرد اصلی گام دوم انقلاب که در بهمن‌ماه سال گذشته توسط مقام معظم رهبری تبیین شد توجه ویژه به جوانان انقلابی است لذا در این راستا بر آن شدیم تا به‌منظور ارتقای امیدواری در میان جوانان استان و تقویت روحیه خودباوری در آنان، دومین جشنواره «جوان موفق» استان البرز را برگزار کنیم.

دبیر جشنواره، ارزش نهادن به اندیشه‌  سازنده‌ی جوانان و ایجاد زمینه‌های لازم برای مشارکت نسل جوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی را از دیگر  اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و  اظهار امیدواری کرد: این جشنواره بتواند زمینه‌ساز بروز خلاقیت و افزایش اعتمادبه‌نفس جوانان استان البرز شود.

صاحبکاری بابیان اینکه در تلاش هستیم تا با این شیوه بتوانیم شرایط یکسانی را برای همه جوانان استان برقرار کنیم، خاطرنشان کرد: در نظر داریم در جشنواره «جوان موفق» استان البرز جوانان برتر را در هفده محور فعالیت‌های قرآنی، کشاورزی؛ روستایی، کارآفرینی، سرباز موفق، ادبیات، علمی و دانشگاهی، هنرهای تجسمی و نمایشی، فعالیت‌های اجتماعی، فیلم، موسیقی، فعالیت‌های رسانه‌ای، ابتکارات و اختراعات، دهیاری و شورایاری، معلولین دارای توانایی‌های خاص، طلبه و ورزشکار معرفی کنیم.

وی بابیان اینکه دومین دوره جشنواره «جوان موفق» مزیت‌هایی را بر دوره اول این جشنواره دارد، تصریح کرد: در دوره دوم بخش ویژه “ایده نو” برای آن دسته از جوانان که تاکنون فرصت پرداخت و پردازش ایده خود را نداشته‌اند، گنجانده‌شده است.

دبیر جشنواره «جوان موفق» استان البرز افزود: جوایز دوره دوم جشنواره نیز در مقایسه با دوره اول بسیار متفاوت و نفیس‌تر خواهد بود که علاوه بر جوایز نقدی، تسهیلات ویژه‌ای نیز برای توسعه و پرورش کسب‌وکار جوانان شرکت‌کننده در نظر گرفته‌شده است.

صاحبکاری با اعلام تاریخ ارسال آثار و مدارک برای شرکت در  این جشنواره گفت: از تاریخ یک بهمن‌ماه سال جاری جوانان استان البرز به‌شرط داران بودن شرایط سنی حداقل هجده و حداکثر سی‌وپنج سال می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج به نشانی  emamjomekaraj.ir مدارک و آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان البرز جشنواره جوان موفق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری

ستاره جوان تیم ملی فوتبال ایران با تیم باشگاهی خود موفق به فتح لیگ قطر شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال السد قطر دیشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر الشمال را شکست دهد که محمدامین حزباوی، مدافع جوان تیم ملی ایران ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.

السد با پیروزی در این بازی ۴۹ امتیازی شد تا در فاصله یک هفته تا پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. بدین ترتیب حزباوی در نخستین فصل حضور خود در قطر موفق شد با این تیم به نخستین جام خود برسد. این مدافع جوان در این فصل در ۱۸ بازی از مسابقات لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفت و یک بار نیز موفق به گلزنی شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه