Web Analytics Made Easy - Statcounter

«برانکو ایوانکوویچ» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: من عمان را به دلیل برنامه‌های خوب و پروژه‌های منظمی که برای آینده دارد، انتخاب کردم.

وی افزود: مذاکراتی را با فدراسیون فوتبال عمان داشتم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرم.

برانکو درباره اینکه فکر می‌کند در عمان موفق شود یا خیر تصریح کرد: من نهایت تلاشم را انجام می‌دهم تا موفق شوم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه به دنبال این بودم بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی درباره سلب امتیاز میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اطلاعی ندارم و به همین دلیل نمی‌توانم اظهار نظر دقیقی داشته باشم با این حال امیدوارم مشکل حل شود.

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره ابهاماتی که در خصوص امنیت ایران مطرح شده است، تاکید کرد: من بیش از چهار سال در ایران بودم و مشکلی نداشتم و همین حضور طولانی بهترین پاسخ برای رفع ابهامات در خصوص امنیت ایران است.

برانکو تاکید کرد: هواداران فوتبال ایران بسیار پرشور هستند و همواره در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضوری حداکثری داشتند.

وی در پایان درباره علت عدم حضور در تیم ملی فوتبال ایران گفت: به این سوال من نباید پاسخ دهم، از فدراسیون فوتبال بپرسید چرا این اتفاق رخ نداد.

برچسب‌ها پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ پروندهٔ خبری فوتبال در اغمای سیاست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه

به گزارش تابناک، سرهنگ علی تقدسی در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • باانگیزه‌ترین نسخه ملی‌پوش ۳۵ ساله تقدیم پائز