Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با ابراز رضایت از جذب پاتوسی، در واکنش به صحبت برخی که او را خرید خوبی برای فولاد نمی‌دانستند، گفت: در مورد صحبت‌های غیرمنطقی جوابی ندارم زیرا پاتوسی یکی از بهترین بازیکن‌های ایران بوده است و با شناخت کافی جذب شد.

جواد نکونام امروز، یکم بهمن‌ماه پس از دیدار تدارکاتی تیمش برابر دو کوهه اندیمشک که با برد ۱۴ بر صفر فولاد همراه بود، اظهارکرد: قرار بود تمرینات‌مان را پس از ۱۱ روز استراحت آغاز کنیم، ولی با توجه به برنامه اعلام شده، مجبور به تغییر برنامه‌مان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تعطیلات نیم‌فصل، دو تا سه بار برنامه‌مان را تغییر دادیم و در نهایت قرار است بازی‌های ما از ۱۱ بهمن‌ماه آغاز شود. در تعطیلات نیز تمرینات خوبی داشته‌ایم، البته سه بازیکن‌مان که همراه با تیم‌ملی امید بودند، خیلی دیر به تیم اضافه شدند، ضمن این‌که بازیکنان جدیدی هم جذب کرده‌ایم که باتوجه به این‌که از تعطیلات آمده بودند و شرایط مسابقه نداشتند، مجبور هستیم آن‌ها را در دو سه هفته باقی مانده تا آغاز نیم‌فصل دوم آماده کنیم تا ان‌شاءالله تا هفته هجدهم یا نوزدهم برای بازی با تمام توان آماده شوند.

در مورد صحبت‌های غیرمنطقی جوابی ندارم

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که پس از جذب پاتوسی ‌گفته می‌شد که او خرید خوبی نبوده است، اما پاتوسی امروز نشان داد که آماده است و آیا شما از جذب او رضایت دارید؟ گفت: در مورد صحبت‌های غیرمنطقی جوابی ندارم زیرا پاتوسی یکی از بهترین بازیکن‌های ایران بوده است و با شناخت کافی جذب شد. حتی زمانی که او در امارات بازی می‌کرد، در مورد شرایط او پرسیدم و با اطلاعات کامل جذب شد. این‌که از نظر بدنی آماده نیست هم به این دلیل است که در تعطیلات سال نو بوده و تمرین نداشته است. همچنین در دو سه بازی پایانی تیم امارات هم کم بازی کرده است. پاتوسی فوتبالیست کاملا با کیفیتی است و در این پست به جذب بازیکن نیاز داشتیم. از باشگاه نیز برای جذب پاتوسی قدردانی می‌کنم که توانستیم در رقابتی که چند تیم به دنبال او بودند، این بازیکن را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا تاریخ بازی با استقلال تهران مشخص شده است؟ عنوان کرد: خیر، تاریخ جدید اعلام نشده است اما هر زمان به ما اعلام کنند، آماده بازی هستیم.

جذب بازیکن اسمی یا فوق ستاره برایم مهم نبود

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا چهار بازیکن جذب شده، مدنظر شما بودند و آیا بازیکن دیگری جذب خواهد شد؟ گفت: یارگیری در نیم‌فصل خیلی سخت است زیرا هیچ تیمی بازیکنان خوب خود را از دست نمی‌دهد. اما با توجه به این‌که نیاز داشتیم در برخی پست‌ها بازیکن کلیدی جذب کنیم، سعی کردیم تا آن‌جا که می‌توانیم تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم. مهم‌تر این‌که تلاش کردیم بازیکنان با کیفیتی را که بتوانند به تیم کمک کنند، جذب کنیم. این‌که بازیکن اسمی یا فوق ستاره بگیریم، مهم نبود. برای من مهم این است، بازیکنی جذب شود که با تمام توان برای فولاد بازی کند و زحمت بکشد.

انتخاب‌های دیگری هم داشتیم

به گزارش ایسنا، نکونام در پاسخ به این سوال که آیا جذب بازیکنانی چون سینا زامهران و زبیر نیک‌نفس نیز جزو اولویت‌های شما بود؟ عنوان کرد: زامهران، بازیکن تیم‌ملی امید است و می‌تواند آینده این فوتبال و تیم‌ملی کشور باشد. نیک‌نفس را هم از زمانی که در نفت آبادان بود، می‌شناختم و زیر نظر داشتم. او در ذوب آهن یکسری مشکلات داشت و در نهایت جدا شد و به فولاد پیوست. ما انتخاب‌های دیگری هم داشتیم ولی در نهایت بازیکنانی را که می‌توانستیم جذب کنیم تا در کنارمان باشند، همین نفراتی هستند که اکنون جذب کرده‌ایم. ما به دنبال این بودیم که در پست‌هایی که نیاز به بازیکن داریم، تقویت شویم.

برای تیم‌ملی برنامه نداده بودم

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای هدایت تیم‌ملی از شما برنامه گرفته شد؟ گفت: خیر، من برنامه‌ای نداده بودم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که گفته می‌شود علی دایی، سرمربی تیم‌ملی شده است، نظر شما در این زمینه چیست؟ خاطر نشان کرد: هر کسی سرمربی تیم‌ملی شود،‌ برای او آرزوی موفقیت دارم. دوست دارم تیم‌ملی کشورم به موفقیت برسد.

زور و قدرتی در فوتبال و AFC نداریم

وی همچنین در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره تصمیم AFC مبنی بر گرفتن میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟ گفت: با توجه به این‌که فولاد در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد، شاید اظهارنظر در این زمینه درست نباشد. اما باید بگویم ما زور و قدرتی در فوتبال و AFC نداریم. در جام ملت‌هایی که برابر استرالیا با آن شرایط حذف شدیم نیز همیشه این ضعف مشهود بوده است.

عربستان و کویت با لابی راحت کار می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود:‌ پس تا زمانی که در AFC‌ و فیفا قدرت نداشته باشیم، همین اتفاقات می‌افتد. می‌بینید که با لابی، عربستان، کویت و دیگر کشورها راحت می‌توانند کارهایی انجام دهند ولی ما هنوز نمی‌توانیم. این‌که فقط لیگ داخلی را برگزار کنیم و یک تیم قهرمان شود، کاملا تیم‌ها را بی‌انگیزه می‌کند زیرا مربیان و بازیکنان تلاش می‌کنند، به عرصه بین‌المللی برسند. تیم‌ملی و جام باشگاه‌های آسیا یک ویترین است و اگر قرار باشد در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکنیم، فوتبال ما، تیم‌ملی و ملی‌پوشان‌مان ضرر می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان جواد نكونام تيم فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد در مصاف با استقلال حق تیم او شکست نبوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل استقلال که به شکست 2 بر یک ذوبی‌ها انجامید، اظهار داشت: ابتدا به تیم استقلال و هوادارانش تبریک می‌گویم. خدا قوت و خسته نباشید هم به بچه‌های خودم می‌گویم. فکر می‌کنم بازی باکیفیتی بود و کسانی که بازی را دیدند، ضرر نکردند.

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند

وی ادامه داد: طبق استراتژی و برنامه خودمان بازی کردیم. ما می‌دانیم که استقلال در ارسال از کنارهای زمین قوی است. در بازی مستقیم و ایجاد موقعیت تیم خوبی است و ما هم به موازات آن سعی کردیم این راه‌ها را ببندیم. سرعت انتقال هم داشتیم. به نظرم 15 دقیقه اول نیمه دوم را از دست دادیم. با توجه به تأکیدی که به بچه‌ها در بین نیمه داشتم که تحت هیچ شرایطی عقب ننشینیم، ولی یک مقدار عقب نشستیم. وقتی تعویض‌های ما هم آماده بود متأسفانه گل مساوی را خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: شاید اگر توپ از جریان بازی خارج می‌شد و ما تعویض‌های‌مان را انجام می‌دادیم آن گل را نمی‌خوردیم. طبیعی است اگر از فرصت‌ها استفاده نکنید این فرصت را به حریف می‌دهید که استفاده کند. حداقل دو سه موقعیت فوق‌العاده داشتیم که توپ‌مان در گل نرفت. استقلال هم دو گل فوق‌العاده زد. جدا از گل خوبی که زدند، کیفیت دو بازیکن خارجی استقلال بود. اینها اتفاق است و افتاد و من به تیم حریف تبریک می‌گویم. همه بضاعت ما این است. شاید برخی‌ها بگویند اگر در صحنه آخر دانیال ایری توپ را می‌زد این اتفاق نمی‌افتاد، اما این بازیکن 19 سالش است و حالا یک اشتباهی شده.

ربیعی یادآور شد: هفته گذشته یک بازیکن داشتیم که 18 سالش بود. اینها در آینده می‌توانند باشند. اولین بار بود در این جو بازی کردند. شاید قسمت ما این بود که دقیقه 94 گل بخوریم. باخت را حق تیم‌مان نمی‌دانم، اما طبیعت فوتبال همین است. من و تیمم خیلی تلاش کردیم که سربلند بیرون بیاییم. به نظرم این بازی می‌توانست نمایانگر این باشد که بی‌دلیل نیست ما بهترین تیم بیرون از خانه هستیم. شما دیدید ما تا دقیقه 95 هم حمله کردیم تا به گل پیروزی برسیم. دوست داشتم تیمم تهاجمی بازی کند و برنده بیرون بیاید. الان هم باختیم و ایراد ندارد، از هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم.

وی در واکنش به این موضوع که دلیل تفاوت نتیجه‌گیری ذوب‌آهن در خانه و بیرون از خانه چیست، تأکید کرد: داخل فولادشهر اتفاقات غیرطبیعی هم خیلی داریم. در سه بازی پنالتی‌های ما گرفته نشد. مقابل شمس‌آذر ارسال کردند و توپ به گل رفت. در بازی با نساجی از 45 متری ضربه زدند و به گل رفت. وقتی در فولادشهر عقب می‌افتیم، جبران کردن سخت است. من همیشه گفتم ذوب‌آهن برای بهتر شدن نیاز دارد که در هر پنجره نقل‌وانتقالاتی رفته رفته شرایطش را بهتر کند. نمی‌خواهم گله کنم، اما ما پنج بازیکن‌مان را از دست دادیم. 50 درصد ترکیب تیم‌مان نسبت به نیم‌فصل اول را از دست دادیم. شما یک تیم را پیدا کنید این شرایط را داشته باشد. متأسفانه نتوانستیم هم جبران کنیم. یک ریال نیز بودجه در نیم‌فصل نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: چهار پنج بازیکن توانستیم با شرایط عرضه و تقاضا بگیریم؛ یعنی یک بازیکن را کنار گذاشتیم و با مابقی قرارداد او یک بازیکن جدید گرفتیم. می‌دانید در نیم‌فصل جذب بازیکن سخت است، ولی ما فوتبال خوبی بازی کردیم. امروز دو موقعیت دو به یک بودیم، همان جا می‌توانست ورق بازی برگردد و ما برنده باشیم. آنجا تصمیم بهتر، کیفیت بهتر و حرکت بهتر می‌توانست یک تیم را برنده کند. گل دوم استقلال موقعیت ویژه‌ای نیست. به استقلال تبریک می‌گویم، اما نمی‌توانم کیفیت تیم خودم را نگویم. ما کاملاً روی برنامه بازی کردیم. نمی‌دانم چندمین بازی خانگی استقلال بود، ولی فکر نمی‌کنم تیمی مثل ما این تیم را تحت فشار گذاشته باشد.

ربیعی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان تیمش به دلیل جو ورزشگاه یا عدم تجربه نتوانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند، گفت: نه! به هر حال دو بازیکن جلویی ما 23 ساله هستند. اسلامی که قطعاً آینده فوتبال ایران است. لطیفی هم جوان خوبی است. ایری نیز بازیکن خوبی است. مثلاً آذرباد از وقتی به زمین آمد ورق بازی را عوض کرد و شوت خوبی هم زد. باید یک جایی اقبال با شما باشد، اما نبود.

«هشت بازی مقابل استقلال و پنج شکست و سه مساوی، این آمار شما مقابل استقلال است.»، سرمربی ذوب‌آهن در واکنش به طرح این موضوع توضیح داد: بله! این حرف شما می‌تواند رخ دهد. مثلاً سال گذشته با مس رفسنجان تیم ما صفر - صفر کرد، ولی آخر بازی سه گل نزدیم. بله نشده است، اما با بضاعت تیم‌هایی که داشتم تلاش کردم ببرم. من سعی کردم تیمم فوتبال خوبی بازی کند. من تمام تلاشم را می‌کنم ذوب‌آهن نسبت به فصل قبل شرایط بهتری داشته باشد. اگر مصدومیت‌ها نبود و دو بازیکن سربازم را نمی‌دادم قطعاً تیم بهتری از نیم‌فصل اول بودیم. الان ناراحتم؛ شاید این نتایج زیبنده کاری که می‌خواهم نبوده است. الان فوتبالی که تیمم بازی کرده کیفیتش از نتیجه‌اش جلوتر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در نیم‌فصل اول نتیجه جلوتر از کیفیت بود. من تیمم 16 بازیکن بزرگسال دارد، سه بازیکن هفته گذشته نبودند و دو دروازه‌بان داشتیم. این می‌شود 11 بازیکن. مابقی جوانان و امیدها بودند. همین الان در لیست بزرگسالان سه جای خالی داریم. ان‌شاءالله این نیم‌فصل تمام شود. عمیقاً دوست دارم تیم ذوب‌آهن به همان تیم قوی آسیایی تبدیل شود. ما باید سعی کنیم این تیم از این حالت دربیاید. این کار اراده کارخانه ذوب‌آهن را می‌خواهد تا با تیم‌های دیگر رقابت کند. من وظیفه‌ام این است که در چهار بازی باقیمانده تیمم با تمام وجود بازی کند.

ربیعی درباره حاشیه‌های هفته‌های اخیر علیه او توضیح داد: دوست ندارم به این موضوع بپردازم. این را بگویم ذوب‌آهن سه سال پیش با مس رفسنجان بازی داشت و سایپا با تراکتور؛ یک تیم باید سقوط می‌کرد. من با مس یک بر صفر ذوب‌آهن را بردم. سال گذشته حتی مس رفسنجان، مس کرمان را برد. من بازی‌ام را انجام می‌دهم و می‌توانم قضاوت شوم. این مهم نیست؛ مهم این است که رفتار من بعد از قضاوت چطور باشد. من هستم و وجدان خودم. درباره اتفاقات رختکن هم بعد از بازی با پرسپولیس همان موقع گفتم باید اشد مجازات انجام شود، اما قبلش راستی‌آزمایی صورت بگیرد. اینها کارهایی است که باشگاه باید رسیدگی کند. من مربی نیستم که وارد حاشیه شوم. من باید به‌عنوان مربی احترام همه را نگه دارم تا احترامم حفظ شود، وگرنه خیلی راحت می‌توانم حرف بزنم. شاید گاهی هم نتوانستم نتیجه بگیرم و الان نیز همه تلاشم را در چهار بازی آینده برای ذوب‌آهن می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏