Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا به افرادی که برای تعویض کارت قدیمی معافیت و پایان خدمت خود اقدام نکرده اند، گوشزد کرد: فقط تا پایان سال جاری برای هوشمند سازی کارت خود فرصت دارند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار"رحمان علیدوست" افزود: این دسته از افراد در صورت عدم تعویض کارت، برای دریافت استعلام اصالت کارت، اخذ گذرنامه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با مشکل مواجه می شوند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی بیان کرد: متقاضیان می توانند برای تعویض کارت معافیت و پایان خدمت به هوشمند از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) اقدام کنند که در صورت وجود سابقه اطلاعات در سامانه وظیفه عمومی حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز کارت هوشمند صادر می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰ میلیون کارت هوشمند صادر شده، گفت: با تعویض کارت های قدیمی معافیت و پایان خدمت از سال ۹۰ به بعد، دستگاه های دولتی ازجمله بانک ها، بیمه و... و. به صورت الکترونیکی وضعیت خدمتی افراد را استعلام می کنند، بنابراین افرادی که کارت خود را تعویض نکنند، نمی توانند از خدمات بانکی، بیمه و...بهره مند شوند.

منبع: ایرنا

کد خبر 406884

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان نظام وظیفه کارت معافیت کارت پایان خدمت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است.

به گزارش تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی تلفنی کلاهت را برمی‌دارند! انهدام دومین باند کلاهبرداری از همراهان بیمار در بیمارستان‌ های تهران

دیگر خبرها

  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه