Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:55:28 GMT

ستاره ای که بیش از همه از آمدن ستین سود کرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۱۹۱۲

ستاره ای که بیش از همه از آمدن ستین سود کرد

سرخیو بوسکتس که با والورده روزهای خوبی را پشت سر نمی گذاشت، حالا به نظر با کیکه ستین احیا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، علاقه کیکه ستین سرمربی جدید بارسا با سرخیو بوسکتس بر کسی پوشیده نیست. او سال گذشته پس از بازی بتیس و بارسا پیراهن بوسکتس را به یادگار از وی گرفت. در واقع می توان گفتن که آمدن کیکه ستین به بارسا برای بوسکتس خبر بسیار خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوسکتسی که فصل جاری اغلب از سوی والورده تعویض می شد و در یکی دو بازی حتی روی نیمکت نیز نشست. به نظر می رسید والورده اعتماد سابق به او را از دست داده بود.

 

 

 

 

بوسکتس در برتری 1-0 یکشنبه شب بر گرانادا یکی از خوب های بارسلونا بود. بارسا در آن بازی 82.5 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و بازیکنان این تیم 1005 پاس نیز به یکدیگر دادند. بوسکتس در آن بازی رهبر خط میانی تیمش بود و 157 پاس داد که 145 تای آنها درست بود.

برنانمه ستین حفظ بوسکتس در مرکز خط میانی است و بر خلاف والورده تمایلی ندارد که از این بازیکن به عنوان هافبک دفاعی استفاده کند. ستین معتقد است که حضور بوسکتس در مرکز خط میانی به بازیکنان کناری و نیز مهاجمان بارسا کمک می کند تا شرایط بهتری در زمین داشته باشند.

بارسا هرچند برابر گرانادا با یک گل پیروز شد ولی اولین نمایش تیم ستین رضایت خاطر بخش زیادی از هوادرانش را به دنبال داشت.

 

 

 

بارسلونا کیکه ستین سرخیو بوسکتس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا کیکه ستین سرخیو بوسکتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، درخشش یامال در ترکیب بارسلونا در این فصل تحت هدایت ژاوی توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا را جلب کرده و تحسین بسیاری را از سوی فوتبال‌دوستان و کارشناسان برای او به همراه داشته است.

ارسلونا در این فصل شرایط بسیار دشواری را تجربه کرد و روزهای سختی داشت اما درخشش اینب بازیکن ۱۶ ساله در ترکیب این تیم نقطه روشنی برای آنها بود و مدیران و هواداران را به نسل آینده لاماسیا امیدوار کرد.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که چند مشتری جدی برای خرید این ستاره جوان پیشنهاداتی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارائه خواهند کرد حالا رسانه‌های نزدیک به پاری سن ژرمن مدعی شدند که آنها آماده هستند تا پیشنهاد باورنکردنی ۲۰۰ میلیون یورویی را به بارسلونا ارسال کنند.

این ادعا در حالی مطرح شده که مدیران بارسا پیش از این بارها تاکید کرده بودند که به هیچ وجه حاضر به فروش یامال نیستند و این بازیکن از نظر آنها غیر قابل فروش است اما با توجه به شرایط مالی بسیار بد این باشگاه شاید ارائه پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی بتواند نظر آنها را تغییر دهد  چون به راحتی می‌توانند با این مبلغ مشکلات مالی را حل کرده و بازیکنان مد نظر خودشان را به خدمت بگیرند.

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی