Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ۳۰ میلیارد دلار در بخش واحدهای بزرگ صنعتی سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید نورالله حسن زاده در سیزدهمین آیین تکریم کارآفرینان برتر استان خوزستان با تاکید بر اینکه اگر سازمان و دستگاهی به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عمل نکند تخلف کرده است، اظهار کرد: حدود ۳۰ میلیارد دلار در خوزستان سرمایه گذاری صورت گرفته که اکثرا در بخش واحدهای بزرگ صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات حوزه اشتغال توجه به تولید و تکنولوژی‌های داخل است، در سال‌های گذشته به جای انتقال تکنولوژی فقط انتقال ماشین آلات صورت گرفته بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه توسعه اشتغال در کشور نیازمند سرمایه در گردش و ارایه تسهیلات است، افزود: اکنون کشور در شرایط اقتصادی سختی است، از طرفی امور مالیاتی موظف به دریافت مالیات است چرا که بخشی از منابع مالی کشور از طریق مالیات تامین می‌شود.

حسن زاده بیان کرد: در حال حاضر سازمان‌های حمایتی که وظیفه تامین زیرساخت های حوزه تولید را دارند دچار مشکل هستند و برخی از آن‌ها به مشکلات کشور در زمینه ایجاد اشتغال می‌پردازند این در حالی است که وضع کننده قوانین رفع موانع تولید و ارایه تسهیلات خود از این مشکلات اطلاع دارند.

او با تاکید بر اینکه اگر سازمان و دستگاهی به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عمل نکند تخلف کرده است، تصریح کرد: حدود ۳۰ میلیارد دلار در خوزستان سرمایه گذاری صورت گرفته که اکثرا در بخش واحدهای بزرگ صنعتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در پایان با بیان اینکه تسهیلات ارایه شده توسط بانک‌ها بر اساس منابع و مصارف آن‌ها است به همین دلیل به هر میزان حجم سرمایه در گردش بیشتر باشد تسهیلات بیشتری را می‌توانند ارایه دهند، اضافه کرد: ۱۰ درصد صنایع بزرگ حدود ۹۰ درصد سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده‌اند که بیشتر حجم سرمایه در گردش این صنایع در خوزستان است اما بانک‌ها از این گردش مالی بی‌نصیب هستند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال دلار سرمایه گذاری مالیات معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله حسنی گفت: جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردمی» در سال جاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید است.

حسنی ادامه داد: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان همچنین در خصوص کاهش مصرف آب با بکارگیری سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم اظهار داشت: این طرح از سال‌ها پیش در حال اجرا است، اما امسال سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حسنی در مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود ضمن آنکه برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم و با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید بازگردند و منجر به افزایش تولید شوند.

کد خبر 6097626

دیگر خبرها

  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند