Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری ظهر امروز چهارشنبه دوم بهمن ماه در کنار پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران و با حضور مسئولان این فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. کلنگ احداث این ساختمان سه طبقه توسط مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌نژاد بعد از برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران، گفت: فدراسیون دوچرخه‌سواری از چند سال قبل قصد داشت که بخش اداری خود را به مجموعه ورزشی آزادی و کنار پیست دوچرخه‌سواری منتقل کند. به دنبال این برنامه هم مدتی پیش ساختمان قبلی فدراسیون واقع در خیابان ورزنده با مصوبه مجمع و هیئت‌رئیسه فدراسیون و موافقت وزارت ورزش و جوانان به فروش رسید.

وی ادامه داد: این پروژه یک ساله است و ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری سال آینده و در دهه فجر افتتاح شده و تأمین اعتبارات لازم برای این کار هم انجام شده است.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره پیست سرپوشیده دوچرخه‌سواری در استان مازندران که سالهاست احداث آن به طول انجامیده است هم خاطرنشان کرد: ساخت این پیست ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و جزو اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران محسوب می‌شود.

علی‌نژاد در ادامه در پاسخ به سوالی از سوی خبرنگاران در خصوص معرفی کشور امارات به‌ عنوان میزبان دو بازی تیم‌ های فوتبال استقلال و شهر خودرو، در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان فوتبال آسیا توسط AFC هم تصریح کرد: ما در کشور ثالث بازی نمی‌ کنیم.

کد خبر 4832617

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی علی نژاد وزارت ورزش و جوانان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مجموعه ورزشی آزادی تهران فدراسیون دوچرخه سواری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد المپیک 2020 توکیو تیم ملی والیبال ایران باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان یحیی گل محمدی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال شهر خودرو مشهد جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند

محسن شاه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حسین زنجانیان و طاها قابلی که پیش از این به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شده بودند فردا یکشنبه راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند.

وی افزود: رقابت‌های دوچرخه سواری کوهستان اسیا از ۱۸ اردیبهشت ماه در مالزی آغاز می‌شود و تیم ملی دوچرخه سواری فردا با هدایت آرش امیدفر راهی این مسابقات خواهد شد.

کد خبر 6096673

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان