Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@14:36:55 GMT

عجیب ترین جاسازی تریاک در تهران

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۰۸۰۲

عجیب ترین جاسازی تریاک در تهران

حوادث رکنا: فردی که توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر بود به دام افتاد و پلیس تهران در خانه اش قابلمه غذایی کشف کرد که پر از تریاک بود و در یخچال نگهداری می کرد.

به گزارش رکنا،  رئیس کلانتری 173 امین اباد از دستگیری فروشنده مواد مخدر در باقر شهر خبر داد و گفت: متهم ده کیلو و 500 گرم تریاک را در قابلمه غذا داخل یخچال نگهداری می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد "محمد یازرلو" درباره دستگیری فروشنده مواد مخدر گفت: مدت ها بود اخبار متعددی در رابطه با خرید و فروش مواد مخدر توسط فردی حدودا 35 ساله در محله امین اباد به کلانتری واصل می شد که فردی با موتور سیکلت به محله امین اباد می آید و مواد مخدر می فروشد.

رئیس کلانتری 173 امین اباد بیان داشت: با وصول این اخبار تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای بررسی دقیق موضوع به محل های اشاره شده در اخبار مراجعه کردند و نخستین سرنخ ها را در رابطه با هویت این فرد و محل اختفاء وی به دست آوردند.

این مقام پلیسی ادامه داد: با تایید صحت این خبر و به دست آمدن سرنخ های لازم پس از هماهنگی مقام قضائی ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و در یک عملیات شبانه فرد مورد نظر را در مخفیگاه خود در باقر شهر دستگیر در بازرسی از مخفیگاه این فرد یکی از موضوعاتی که خیلی جلب توجه می کرد، بوی نا مطبوعی بود که از داخل یخچال متساعد می شد و بررسی دقیق تر پلیس را می طلبید که ماموران در بررسی دقیق تر در داخل یک قابلمه که در یخچال بود مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

کلانتر محله امین آباد اضافه کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و توزین مواد کشف شده مشخص شد مقدار 10 کیلو 500 گرم مواد مخدر داخل این قابلمه بود.

وی گفت: متهم در اعترافاتش عنوان کرد، حدودا شش ماه است که به تهیه و توزیع مواد مخدر می پردازد.

این مقام انتظامی با اشاره به تکمیل تحقیقات پلیسی، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت اخبار پلیس اخبار حوادث تهران تریاک جاساز حوادث تهران مرد افیونی غذا اخبار تهران عکس دختر زن فیلم مرد پدر تلگرام خانواده شهادت سردار سلیمانی آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۴۷ کیلوگرم حشیش در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودرو موردنظر ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس، ۱۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کردند، تصریح کرد: در مجموع در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۴۷ کیلو گرم حشیش را کشف و دو متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 748535

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه