Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@04:28:05 GMT

مساجد پایگاه تبیین ریشه‌های انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۱۹۸۶

مساجد پایگاه تبیین ریشه‌های انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام امیدی، مساجد را پایگاه تبیین ریشه‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: مساجد خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی و یکی از مکان‌هایی است که از تقدس بالایی نسبت به سایر اماکن مذهبی برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام «حسین امیدی» در اولین جلسه کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس گفت: مساجد خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی و یکی از مکان‌هایی که ضمن اینکه از تقدس بالایی نسبت به سایر اماکن مذهبی برخوردار هستند، پایگاه مناسبی برای تبیین ریشه‌های انقلاب اسلامی بوده و نیز بیان اهداف پیروزی انقلاب مورد توجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس با بیان اینکه مسئولیت کارگروه مساجد به ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فارس سپرده شده است، افزود: کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس متشکل از نمایندگان ستاد مرکزی، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مرکز رسیدگی به امور مساجد، اداره‌کل اوقاف و امورخیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، مدیریت حوزه علمیه، سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه فجر، سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس است.

وی  با اشاره به اینکه برنامه‌ها به همت اصحاب و ارکان مسجد و همکاری دستگاه‌های عضو پیشنهاد، برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد، گفت: در تدوین برنامه‌ها بصیرت‌افزایی و روشنگری اقشار مختلف مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اطلاع‌رسانی ثمره‌های پیروزی انقلاب، تبیین جایگاه ولایت فقیه با توجه به شرایط کنونی جامعه، مردمی بودن و مشارکت حداکثری مردم در برگزاری مورد توجه قرار گیرد.

یادآور می‌شود، در این نشست رضا جاویدی، معاون اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ حجت‌الاسلام محمدجواد محمودی، مسئول بسیج مساجد و محلات؛ احمدرضا شتابی، مسئول امورمساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی؛ مهدی تقوافرد، مشاور سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز و علی سالار حاجی به نمایندگی از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به معرفی برنامه‌های پیشنهادی ایام الله دهه فجر دستگاه متبوع خود و ارائه نظرات و پیشنهادات پرداختند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما شهادت سردار سلیمانی طرح ملی فهما طرح ملی فهما سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت سیما، محسن برمهانی معاون سیما در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه‌ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش‌های رسانه‌ای، از هم اکنون نسبت به تشکیل تیم‌های لازم محتوایی و اجرایی اقدام نموده و جلسات هماهنگی با شبکه‌ها و بخش‌های ذی‌ربط و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

اخذ سیاست‌ها، چارچوب‌های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت‌ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه‌برنامه‌های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارایه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتا نیل به کنداکتور ویژه از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تاکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسؤولیت قدردانی شده است.

کد خبر 6093349 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان