Web Analytics Made Easy - Statcounter

مروارید با حضور در ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی و ثبت نام در سامانه بچه های مسجد به رویداد ملی فهما پیوست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «جعفر مروارید» با حضور در ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی و ثبت نام در سامانه بچه های مسجد به رویداد ملی فهما پیوست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در حاشیه این حضور با بیان اینکه ظرفیت های فرهنگی و هنری مسجد یک مفهوم محوری در تمدن اسلامی و در مدل و سبک زندگی ایرانی اسلامی است، افزود: رویداد ملی فهما نوعی شبکه سازی اجتماعی هست و این شبکه سازی اجتماعی کمک می کند تا آن جمع هایی که قبلا به شکل حضوری داشته ایم اکنون با کمک فناوری های نوین توسعه چند ده برابری در فضای ایران پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت:تصور می کنم همانطور که کانون های مساجد تا کنون به نگاه زیباشناسانه و بهره گیری از ابزار هنری و فرهنگی مجهز بودند، در این رویداد جدید هم در واقع فضای رسانه مورد بهره برداری قرار می گیرد و تمرینی است تا در مراحل بعدی کانون های مساجد را به عنوان یک فرا شرکت ملی و بین المللی در فضای مجازی داشته باشیم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما مسجد فهما طرح ملی فهما مساجد کانون های مساجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی رویداد ملی فهما بچه های مسجد مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی عضویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس گفت: ۵۳۶ اثر از داخل و خارج کشور به هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی آذری ارسال شده که از این تعداد ۳۲ اثر از ۲۴ شاعر متعلق به شهرستان سلماس است.

رامین پورعباس با بیان اینکه ۲۴ شاعر اهل سلماس در این جشنواره شرکت کردند، گفت: جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی با هدف اشاعه، ترویج و انتشار فرهنگ منور رضوی، گسترش و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس استفاده از ابزار موثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی و حمایت از شاعران آیئنی را از جمه اهداف این جشنواره بین‌المللی عنوان کرد.

پورعباس گفت: در راستای اجرای عدالت فرهنگی امسال ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری شهرستان سلماس میزبان این جشنواره خواهد بود.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان «گروه قرآن و عترت»، بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، فرمانداری شهرستان سلماس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سایر ادارات این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت