Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فاطمه درخشانی» روز شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشوری کشتی آلیش در یزد برگزار می‌شود. بتازگی بخشنامه این رقابت‌ها را اعلام کردیم تا استان‌ها فهرست کشتی‌گیران حاضر در این مسابقات را اعلام کنند. هنوز اسامی  و تعداد استان‌های شرکت کننده در قهرمانی کشور مشخص نشده است اما تخمین می‌زنیم که ۱۱۰ کشتی‌گیر در این مسابقات حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رقابت‌های قهرمانی کشوری جهت انتخابی تیم ملی برای حضور آلیش‌کاران در مسابقات قهرمانی کشتی آلیش آسیا برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در فروردین ماه در قرقیزستان برپا خواهد شد. هنوز زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص نشده است و تنها نامه‌ای را مبنی بر دعوت ایران به این رقابت‌ها دریافت کردیم. همچنین مسابقات قهرمانی کشوری هنوز در تقویم اتحادیه جهانی کشتی نرفته است.  

نایب رییس زنان فدراسیون کشتی عنوان کرد: این رقابت‌ها در رده بزرگسالان در ۲ رشته آزاد و کلاسیک آلیش برگزار می‌شود. در نظر داریم تا در مساقات قهرمانی آسیا در این ۲ رشته کشتی‌گیران را اعزام کنیم.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ما برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری برای کشتی کلاسیک است اما این رشته در سطح برون مرزی مسابقه‌ای ندارد.

مسابقات قهرمانی کشوری انتخابی تیم ملی کشتی آلیش زنان روزهای اول و دوم اسفند در یزد برگزار می‌شود.  

پیش از این تیم ملی کشتی آلیش زنان در در دی ماه موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات جهانی کشتی آلیش در قزاقستان شدند.

برچسب‌ها کشتی آلیش زنان فاطمه درخشانی فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی آلیش زنان فدراسیون کشتی کشتی آلیش زنان فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های جام تختی به پیشرفت کشتی خوزستان کمک بسیاری می‌کند.

وی در خصوص کسب عنوان برترین کشتی گیر آسیا و آقای ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ افزود: این عنوان متعلق به همه جامعه کشتی است و البته کسانی که برای نام کشتی کشور تلاش می‌کنند.

وی گفت: المپیک میدان سختی است و همه کشتی‌گیران از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. بچه‌های ما اکنون در شرایط خوبی قرار دارند و از ۱۸ اردیبهشت ماه اردوها شروع می‌شود تا با آمادگی کامل راهی المپیک شویم.

میرزازاده درباره شرایط پای خود که در مسابقات پیش از قهرمانی آسیا مصدوم شده بود، گفت: خدا را شکر شرایطم بهتر است و روز به روز با تمرینات بهتر هم خواهد شد.

کد خبر 6089334

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا