Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسچیان از برگزاری همایش‌های انقلاب در بیش از ۲۰ روستای شهرستان خبر داد و گفت: محتوای برنامه‌های بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « علیرضا مسچیان» در جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر که امروز( شنبه، 5 بهمن) در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد با اشاره به حضور و مشارکت روستاییان در برگزاری باشکوه آئین های بزرگداشت دهه فجر گفت: انقلاب ما برگرفته از قیام ابا عبدالله الحسین(ع) و معمار کبیر انقلاب اسلامی است و انقلاب ما با گذشت این همه سال رنگ کهنگی به خود نگرفته و نفس تازه‌ای در چله دوم انقلاب دمیده شده است که انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود با اشاره به نقش پررنگ روستاها در پیروزی انقلاب اسلامی و اینکه فاصله طبقاتی و تبعیض بین روستا و شهر یکی از کانون‌های مهم در انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: ما برای این انقلاب خون‌ها داده ایم و تحت هیچ شرایطی از موضع و پشتیبانی خودمان دست برنخواهیم برداشت و با نگاه به تجربیات گذشته و با روحیه جهادی در گام دوم انقلاب حرکت خواهیم کرد.

 

مسچیان از برگزاری همایش انقلاب در بیش از ۲۰ روستای شهرستان خبر داد و افزود: رژه کشاورزان با ادوات کشاورزی، دیدار با خانواده‌های شهدا، ویزیت رایگان در سطح روستاها، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، جشنواره غذاهای محلی، برگزاری یادواره‌های شهدا، کلاس‌های توجیهی و... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود تاکید کرد: محتوای برنامه‌های بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم و مردم را برای حضور پرشور در دوم اسفند تشویق کند.

 

گفتنی است، کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر لنگرود در سال گذشته توانست رتبه سوم را در بین کمیته‌های روستایی استان گیلان کسب کند.

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما فهما رویداد ملی فهما لنگرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد