Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس بهای بلیت بازی با تراکتور را در شرایطی کاهش داد که این کاهش قیمت برای جایگاه هواداران تیم میهمان نیز اعمال شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز یکشنبه تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور خواهد بود. باتوجه به حساسیت های جدولی، باشگاه پرسپولیس از هوادارانش دعوت کرده تا در این بازی حضور پرشوری در ورزشگاه داشته باشند و حتی قیمت بلیت مسابقه را نیز کاهش داده‌اند اما نکته جالب این است که باشگاه تهرانی، کاهش قیمت را برای جایگاه تیم میهمان نیز اعمال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین بلیت VIP با بهای ۱۰۰ هزار تومان، قسمت جایگاه ۲۵ هزار تومان، روبروی جایگاه ۱۵ هزار تومان و پشت دروازه ۱۰ هزار تومان خواهد بود. همچنین تمام صندلی های طبقه دوم با بهای ۵ هزار تومان به فروش خواهد رفت.

این در حالی است که پنج جایگاه طبقه اول و پنج جایگاه طبقه دوم از قسمت مخصوص به هواداران استقلال در اختیار تی‌تی‌هاست و بخشی از آن نیز به فروش رفته است.

باتوجه به این موضوع، هواداران تراکتور در نظر دارند تا پس از خرید جایگاه های خود، بلیت دیگر قسمت ها را نیز خریداری کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی تراکتور هواداران تراکتور پرسپولیس تهران تراکتور هواداران تراکتور ورزشگاه آزادی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رجاییان پس از حذف پرسپولیس در جام حذفی با شکست مقابل آلومینیوم در مورد حواشی به وجود آمده، اظهار کرد: اولاً من که با هواداران پرسپولیس مشکلی نداشتم. قبول کنید ما با تیمی جوان که یک پنجم پرسپولیس هزینه کرده در لیگ برتر شرایط مشخصی داریم. مقابل تیم نامی، اسمی بزرگی دو مرتبه با اختلاف دو گل عقب افتادیم و جبران کردیم. تماشاگرانی که انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتند ایجاد مسئله کردند. در نیمی از CIP ما تماشاگران پرسپولیس بودند. آنهایی که راه دادند باید جواب دهند. همه اراکی بودند، بچه‌های خود را آورده بودند و عکس سلفی می‌گرفتند. برای فوتبال اراک بد است.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص اینکه چه شد تماشاگران پرسپولیس شروع به پرتاب اشیا کردند، گفت: فکر کنم، چون بعد از آنکه پرسپولیس پیش افتاد و تماشاگران آنها تماشاگران ما را مسخره کردند با تساوی بازی مقابله به مثل شد و اشیایی پرتاب شد که این موارد در فوتبال طبیعی است. نمی‌توانم بگویم هواداران ما آنها را تحریک نکردند. باید ببینیم در کدام ورزشگاه لیدر‌های پرسپولیس و استقلال در دو بخش تقسیم می‌شوند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. در کدام ورزشگاه داریم هواداران تیم مهمان می‌گویند «روبرو آماده باش». علی رغم اینکه ناظر بازی و نماینده فدراسیون خیلی تلاش کردند این اتفاق نیفتد. متأسفانه این اتفاق افتاد و تماشاگران پرسپولیس در یک نقطه ورزشگاه مستقر نشدند.  

وی ادامه داد: از طرفی بپذیرید پرسپولیسی که در نیم فصل دوم یک باخت و یک تساوی داشته و فوتبال زیبایی بازی می‌کند، اما اینجا فقط نیمه اول بازی خوبی کرد و با دیدگاه فنی مجتبی حسینی آن قدر بچه‌های ما خوب بازی کردند که در نیمه دوم بازی و وقت‌های اضافه به پرسپولیس موقعیتی ندادیم. پرسپولیس با شوت از راه دور و ضدحمله به دو گل دیگر رسید و با لطف خدا توانستیم برنده شویم.

رجاییان در مورد اینکه پس از تساوی ۲ بر ۲ به سمت بازیکنان تیمش رفت، گفت: بردن تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد و رفتم تا کیف خود را با آنها تقسیم کنم. استاندارد فوتبال برای لذت بردن مردم است و آنها را ناراحت می‌کند که من ناراحت هستم.  

وی در مورد اینکه بانوان اراکی می‌تواند بعد از این وارد ورزشگاه شوند، گفت: مسئولان استانی ما با وجود اینکه تحت فشار بودند ولی اولین بودند که این کار را انجام دادند. در بازی‌های قبلی با استقلال و پرسپولیس ۳ هزار هوادار خانم آمدند که شرکتی و تزئینی نبودند. بار دیگر انتقاد خود را از رفتار خارج از شأن کسانی که باعث شدند تا این بازی بدون تماشاگران خانم باشد مطرح می‌کنم.  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد مشکل بازیکن استقلال عنوان کرد: مشکل بازیکن استقلال این بوده که پس از تخلیه زمین چند دقیقه می‌ایستد. از آن طرف هوادار خانم با سهل انگاری مأمور، خود را وارد زمین می‌کند و اتفاقاتی می‌افتد که در مملکت ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد تا فدراسیون فوتبال از زیرساخت‌های ما ایراد بگیرد و در تلاش هستیم تا این مسئله حل شود. ما با هماهنگی مسئولان سیاسی استان و یگان ویژه اجازه ورود بانوان را می‌دادیم.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"