Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@22:38:00 GMT

وعده فرمانده کل سپاه به سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۸۵۰۲

وعده فرمانده کل سپاه به سیل زدگان

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ظهر امروز (پنجم بهمن ماه) در جریان ادامه بازدید از مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان در شهرستان بشاگرد، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل اینکه سیل، سیل عظیمی بوده و داخل خانه‌ها وارد شده و خانه‌ها پر از گل و لای است؛ مردم تقریبا از خانه‌هایشان کوچ کرده و داخل چادر‌ها زندگی می‌کنند.

وی افزود: با بارش‌های مجدد چادر‌ها خیس می‌شوند؛ شب‌ها سرد است و خانواده‌ها دچار اضطراب و نگرانی هستند و شرایط بالفعل مناسب نیست و نیاز به کمک‌های اضطراری و فوری برای اسکان موقت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: در عین حال بایستی شرایط را برای یک زندگی دائمی خوب فراهم کنیم و فعلا به فضل الهی امدادرسانی جریان دارد و همه دستگاه‌ها بسیج شده‌اند و وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه، پایگاه دریایی جاسک، سپاه امام سجاد (ع)، گروه‌های جهادی، ارتش و سایر نهاد‌ها در حال خدمت‌رسانی هستند، اما به نظر می‌رسد که باید یک کار خیلی سریعی انجام شود و بعضی روستا‌ها جا به جا و در نقطه جدیدی ساکن شوند.

وی تصریح کرد: ان‌شاالله به سرعت دولت محترم اعتباراتی را که باید تخصیص دهد برای ساخت خانه‌های جدید را تخصیص دهد و دستگاه‌های مختلف که ذی‌نفع هستند، مشارکت کنند و ما هم به عنوان سپاه همه امکانات مان را برای مشارکت در ساختن خانه‌های جدید یا ترمیم و مرمت خانه‌های آسیب دیده و تجهیز خانه‌هایی که اسباب و اثاثیه‌شان دچار آسیب شده بسیج می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ما تا آخر پای این مردم ایستاده‌ایم و اینجا را ترک نمی‌کنیم تا شرایط به ماقبل و بهتر از قبل برگردد و این مهم نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌ها است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حسین سلامی سیل سیل زدگان فرمانده کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی