Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه باید تلاش کنیم در انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم با مشارکت حداکثری حضور پیدا کنند، گفت: اولین هدف ما برای حضور در انتخابات همین است که مردم به صحنه بیایند.

وی افزود: در ایام تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی متاسفانه حادثه تلخی در کرمان رخ داد که کمی بی‌تدبیری در آن موثر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حادثه تأسف‌بار سقوط هواپیمای اوکراینی نیز کشور ما داغدار شد. بدون شک ابعاد مختلف این حادثه پس از بررسی‌ها مشخص خواهد شد. هرچند سخنان رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران نقشه راه را برای همه ما مشخص کرد.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حجم وسیع ثبت نام‌ها برای حضور در مجلس، بیان کرد: ثبت نام ۱۶ هزار نفر برای حضور در انتخابات، کار را برای شورای نگهبان سخت کرد، اما امروز شاهدیم که برخی از افراد صلاحیت حضور در انتخابات را پیدا نکرده‌اند که حتی امام جمعه هستند، ولی عدم التزام به اسلام خورده‌اند!

باهنر گفت: متاسفانه در کشور ما کادرسازی نشده است. بنده معتقدم کسانی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کنند باید در قامت یک فرمانده قوی باشند تا در پارلمان به طور موثر عمل کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای نگهبان محمدرضا باهنر ردصلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند