Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلیک معتقد است حفظ سبک بازی و فلسفه بایرن مونیخ در همه دیدارها مهم است.

طرفداری - بایرن مونیخ در خانه به پیروزی پرگل برابر شالکه رسید. آنها با 5 گل حریف شان را در هم کوبیدند. لواندوفسکی، مولر، گورتسکا، تیاگو و گنابری برای بایرن گلزنی کردند.

به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، فلیک بعد از پیروزی بایرن مونیخ برابر شالکه گفت:

شالکه در برابر گلادباخ عالی بازی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما میزبان بودیم و می خواستیم روند بازی و فلسفه مان را حفظ کنیم. می خواستیم خیلی زود به گل برسیم تا آنها را تحت فشار قرار دهیم. باید پرفشار بازی می کردیم. خیلی خوب بازی کردیم مخصوصا در نیمه اول. نکته مهم این است که 3 امتیاز را گرفتیم. این بازی ها کمک می کنند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم. کیفیت کادر بازیکنان تیم فوق العاده است. اگر بتوانم در همه بازی ها کیفیت عملکرد تیم را تا این حد بالا ببرم کاملا راضی خواهم بود.

به گزارش اسکای وی در ادامه افزود:

از نتیجه و سبک بازی مان راضی ام. از دو بازی 6 امتیاز گرفتیم و 9 گل زدیم. بازیکنان دقیقا همان کاری را کردند که از آنها خواسته بودم. ما هیچ فضایی به حریف ندادیم که نفس بکشد. از نحوه به ثمر رسیدن گل هایمان لذت بردم. بایرن مونیخ مثل یک تیم بازی کرد. شما با هم به موفقیت می رسید و این لذت بخش ترین جنبه کار است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

به گزارش "ورزش سه"، برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آن‌ها را به مرحله بعدی سوق داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف بایرن مونیخ بروند که با حذف آرسنال به این دور صعود کرده‌اند. این بازی فرصت رویارویی آنتونیو رودیگر آلمانی با تیمی از کشورش را ایجاد می‌کند.

رودیگر درمورد رویارویی با بایرن به اسکای آلمان گفت:"فکر می‌کنم انتخاب گزینه مشخص برای قهرمانی در این رقابت‌ها دشوار خواهد بود. بایرن تیم بسیار بزرگی است و به نظرم دو تیم شانس یکسانی دارند.

بازیکنان بایرن مونیخ؟
هری کین در این تیم حضور دارد اما او تنها نیست. آن‌ها جمال موسیالا و لروی سانه را دارند که امیدوارم برای این بازی در شرایط خوبی باشند. اولین باری که در لیگ قهرمانان اروپا به مونیخ رفتم، اتفاق خوبی رقم نخورد، بنابراین با اشتیاق منتظر این بازی هستم.

پیش بینی از بازی؟
هر دو تیم در حال حاضر در فرم خوبی هستند و بازی جذابی خواهد بود. قطعا بازی بزرگی خواهد بود. امیدوارم تمام بازیکنان بایرن آماده باشند چون می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم