Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور با ارسال ابلاغیه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور، بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی را ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر، متن ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور و مشروح کامل بسته حمایت از صادرات را منتشر کرد.

کلیه دستگاه‌های اجرایی

«ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی» به استناد مفاد مصوبه شماره ۸۵۰۰۱/ ت ۵۲۴۴۲ ه- مورخ ۹۴/۶/۳۱ هیأت وزیران در راستای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و چارچوب برنامه ملی پیشبرد برون‌گرایی اقتصاد، به منظور تحقق اهداف توسعه صادرات غیرنفتی سال ۱۳۹۸ «بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی» را که بر اساس مفاد ابلاغیه شماره ۲۴۲۷۴ مورخ ۱۳۹۸/۲/۳۱ تهیه و به تائید کارگروه منتخب (سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت امور اقتصادی و دارایی) رسیده است، مورد تصویب قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدینوسیله مصوبه مزبور به شرح پیوست که با مهر دبیرخانه ستاد تائید شده است، جهت اجرا ابلاغ می‌گردد. این مصوبه، جایگزین مصوبه شماره ۱۱۷۶۰۷ مورخ ۱۳۹۷/۹/۷ ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی می‌شود.

وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است ظرف مدت ۲ هفته از ابلاغ این مصوبه، کلیه دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های اجرایی موضوع بسته مزبور را به ذینفعان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط ابلاغ و ضمن نظارت بر اجرای مؤثر مفاد آن، گزارش عملکرد ماهانه را به دبیرخانه ستاد ارسال نماید.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور

کد خبر 4835092 محبوبه فکوری

منبع: مهر

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری صادرات غیرنفتی وزارت صنعت معدن و تجارت بانک مرکزی ایران سیل سیستان و بلوچستان قیمت دلار وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی بورس قیمت نفت ایالات متحده آمریکا قیمت یورو سقوط هواپیمای اوکراینی ویروس کرونا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی عبدالناصر همتی قیمت سکه بهار آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، اسماعیل قزل‌سفلی با حضور در فرمانداری شهرستان زرقان و ضمن بازدید از ستاد انتخابات شهرستان در جلسه مشترک هیئت اجرایی و نظارت انتخابات شرکت کرد.

وی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان زرقان در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: نهایت ظرفیت‌های شهرستان را برای برگزاری دور دوم انتخابات به کار بگیرید تا میزبان خوبی برای حضور باشکوه مردم فهیم زرقان در انتخابات باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات کار بزرگی انجام شد، تصریح کرد: در دور اول، انتخابات با کمترین تخلف و در امنیت کامل برگزار شد و مردم نیز با مشارکتی بالاتر از متوسط کشور، افتخاری دیگر برای استان رقم زدند و در این دور نیز با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کنند، یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات مؤثری انجام دهند.

قزل‌سفلی ادامه داد: انتخابات جلوه روشن مردم‌سالاری دینی است که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت و معتمدین خود را برای قانون‌گذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی است، اضافه کرد: ما باید با اجرای دقیق و صحیح الکترونیکی انتخابات زمینه را برای برگزاری انتخابات آتی ریاست‌جمهوری به صورت تمام الکترونیکی در کل کشور فراهم کنیم که این امر مستلزم آموزش‌های لازم به تمام عوامل اجرایی و همچنین چگونگی رأی دادن با استفاده از صندوق‌های الکترونیک در روز انتخابات به مردم است و این مهم باید تا روز انتخابات ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس خاطر نشان کرد: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود و برگزار شود که لازم است عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زرقان همه شعب اخذ رأی را در این حوزه رصد و مشکلات احتمالی فنی و کمبود تجهیزات را رفع کنند.

کد خبر 751088

دیگر خبرها

  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع