Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی ظهر یکشنبه در جلسه شورای روابط عمومی‌های استان با بیان اینکه از نگاه بنده روابط عمومی در دستگاه های اجرایی در جایگاه رفیعی است افزود: اگر شخص مدیر روابط عمومی را به کارهای سطحی تلقی نکنیم در واقع به جایگاه و نقش مهم روابط عمومی کم توجهی شده است.

وی با بیان اینکه به لحاظ اداری مدیر روابط عمومی چشم بینا، گوش شنوا و عامل ارتباط بین سازمان و بیرون سازمان است، تصریح کرد: به لحاظ مطالبات نمی‌توانیم تمامی نیازهای جامعه را پاسخ دهیم که در اینجا مدیر روابط عمومی نقش بی بدیلی را از طریق اقدامات برنامه‌ها، سیاست‌ها و رویکردها انجام می‌دهد که اگر این اطلاع رسانی‌ها در جامعه لازم و به موقع انجام نشود جامعه دچار سردرگمی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی نافچی افزود: مدیر روابط‌عمومی دارای قدرت تحلیل بوده و مدیر و سازمان باید بهترین تحلیل‌ها را در حوزه عملکرد و جایگاه سازمان در نظام اداری، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از کلام، بیان و قلم مدیر روابط‌عمومی منتقل شود، در غیر این صورت بی‌توجهی به شانیت جایگاه خود در سازمان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان باتوجه به نزدیکی ایام الله دهه فجر و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: یکی از رسالت‌های روابط عمومی‌ها، تبیین عالمانه، ترویج فناورانه و تبلیغ هنرمندانه در مناسبت‌های ملی و مذهبی است و دهه فجر فرصتی است که تبیین درست و مناسبی را انقلاب و دهه فجر داشته باشیم.

مرادی نافچی با بیان اینکه امروز رویکرد استکبار در برابر نظام جمهوری اسلامی، هدف قرار دادن باورهای مردم و سعی در ناکارآمد جلوه دادن نظام است، گفت: یک خبر منفی ۹ برابر خبر مثبت در ذهن و دل مخاطب اثرگذار است و خبر مثبت روابط‌عمومی‌ها نشان‌دهنده اقدامات مثبت آن سازمان است.

وی با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند، گفت: ۱۱ بهمن ماه سالجاری وضعیت نهایی داوطلبان مشخص می‌شود و اسامی نهایی تایید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس ۲۳ بهمن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت چهار رکن مهم انتخابات است، افزود: رویکرد و نگاه ما در انتخابات نگاه نافذ رهبر معظم انقلاب و صیانت از تک تک آرا مردم است.

مرادی نافچی تاکید کرد: مدیران با بهره گیری از تمام امکانات و فرصت‌های قانونی برای دعوت از مردم برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند و معتقدیم اگر انتخابات در امنیت و سلامت برگزار شود، امیدواری و اعتماد جامعه نیز بیشتر می‌شود.

کد خبر 4835745

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان روابط عمومی بارش برف بوشهر دهه فجر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین ایلام شهرکرد شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روابط عمومی راه آهن اعلام کرد نقل قول ذکر شده از مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامک ارسالی به همکاران خدماتی این شرکت، کذب بوده و بصورت خودسرانه ارسال شده است.

بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن در روز برگزاری جلسه، تذکرات لازم به افراد خاطی هم بصورت شفاهی و هم مکتوب داده شده است.

شایان ذکر است پیش از این پیامک دعوت به جلسه با مدیرعامل شرکت راه آهن خطاب به کارکنان خدماتی این شرکت منتشر شده بود که محتوای آن، تهدید به برخورد جدی با افرادی بود که ممکن است در این جلسه حاضر نشوند.

 

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند