Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان هم‌زمان با دهه‌فجر امسال، ۹۲ پروژه عمرانی و طرح سرمایه‌گذاری در ابهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وجیه‌الله نوروزی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه‌فجر ابهر با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: ایام‌الله دهه‌فجر، فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، دولت‌ها و خصوصاً دولت تدبیر و امید است که این دستاوردها در واقع همان عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای ایجاد امید، امیدواری و نشاط در بین آحاد مختلف جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ایام‌الله دهه‌فجر فرصت خوبی برای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

این مسئول با بیان این‌که دهه‌فجر انقلاب اسلامی در سال‌جاری متفاوت‌تر از سال‌های پیش است، تصریح کرد: در دهه‌فجر امسال یک سال از تبیین بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری می‌گذرد که در این راستا باید اقدامات صورت گرفته توسط مردم و مسئولان بیان شود.

نوروزی با بیان این‌که یکی دیگر از وجوه تمایز دهه‌فجر امسال با سال‌های گذشته، شهادت سردار سلیمانی و هم‌رزمان‌شان است، یادآور شد: سردار سلیمانی با شهادت خود موجب وحدت در جبهه مقاومت شد.

فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر این‌که شهادت سردار سلیمانی به صورت خاص و مظلومانه بود، اظهار کرد: شهادت این سردار بزرگ اسلام سبب شد به دنیا ثابت شود که شهید سلیمانی بسیار انسان بزرگ و وارسته‌ای بود و با شهادت خود باعث شد مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به جهانیان ثابت شود.

نوروزی با بیان این‌که هم‌زمان با دهه‌فجر ۹۲ پروژه عمرانی و طرح سرمایه‌گذاری بزرگ و کوچک در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸۴۸ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد، افزود: از این تعداد ۷۸ پروژه عمرانی و طرح سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان این‌که تعداد ۱۴ پروژه عمرانی مربوط به دهیاری‌ها نیز با اعتباراتی بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و شروع خواهد شد، ادامه داد: دو استخر سرپوشیده نیز در شهرستان با حضور مسئولان کشوری افتتاح خواهد شد.

نوروزی، از افتتاح پروژه گازرسانی به ۵ روستا و پنج واحد تولیدی نیز خبر داد و افزود: گازرسانی به ۱۱ روستای دیگر شهرستان نیز در حال مطالعه است‌.

وی با بیان این‌که علی‌رغم تحریم‌ها پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان با مشارکت بخش دولتی و خصوصی انجام شده است، گفت: همه ما باید به شعارهای انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به معنای واقعی اعتقاد داشته و در عمل ثابت کنیم.

فرماندار ابهر از ساماندهی ۹۸ درصد گلزارهای شهدای این شهرستان خبر داد و گفت: چند درصد ساماندهی باقی‌مانده نیز باید هر چه زودتر انجام شود.

وی از نام‌گذاری بلوار وحدت مابین ابهر و خرم‌دره به نام سردار سلیمانی خبر داد و گفت: یک خیابان هم به نام برادران طارمی در ابهر نام‌گذاری خواهد شد. همچنین در شهر هیدج بلوار ورودی و در صائین‌قلعه نیز یک خیابان به اسم این شهید والامقام نام‌گذاری شده است.

نوروزی با تاکید بر این‌که مسئولان شهرستان باید حضور فعال در برنامه‌های دهه‌فجر داشته باشند، بیان کرد: گستره برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که حتی در دورافتاده‌ترین نقاط شهرستان نیز از آن بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر ضرورت مردمی برگزار شدن برنامه‌ها، گفت: جلب مشارکت حداکثری مردم برنامه‌های ایام‌الله دهه‌فجر باید مدنظر قرار گیرد، زیرا این برنامه‌ها تنها متعلق به دولت نیست.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به نزدیکی انتخابات، خاطرنشان کرد: نباید اجازه سوءاستفاده از برنامه‌های دهه‌فجر به کاندیداها برای تبلیغات زودهنگام داده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان كلنگ زني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام علی نظری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با اشاره به اعتراضات دانشجویی در جهان علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: آزاداندیشی استادان و دانشجویان سراسر جهان با هر سلایق و هر نوع مذهب و ملیتی علیه رژیم صهیونیستی نشان از حریت و آزادگی دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه تضارب آرا و اندیشه‌های فکری موجب پویایی فضای دانشگاهی می‌شود، عنوان کرد: لازمه فضای دانشگاه‌ها، حریت، آزادگی و تضارب آرا است که باید تلاش شود این مؤلفه‌های مهم در فضای دانشگاهی جاری و ساری شود.تک صدایی در جامعه و دانشگاه حتی آن تک صدایی حق هم باشد موجب رکود شده، بازار انحصار و عدم رغیب موجب شکست می‌شود و ایجاد فضا برای تضارب آرا خود موجب پویایی فرهنگی خواهد شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی را به لحاظ سرمایه انسانی و دانشجویی با تکثر و تنوع مختلف مهم دانست و افزود: این ویژگی مهم، ویژه دانشگاه آزاد اسلامی بوده که باید در شناسایی توانمندی‌های دانشجویان تلاش بیشتری شود.

نظری اعتبار علمی دانشگاه را یکی از راه‌های جذب دانشجو دانست و بیان کرد: افزایش اعتبار علمی دانشگاه و هویت بخشی علمی دانشجویان موجب افزایش دانشجو خواهد شد و این اولویت را در دانشگاه سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.

سیاوش طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر نیز گفت: تلاش کرده و می‌کنیم در همه برنامه‌ها، پیوست‌های فرهنگی در اولویت قرار گیرد و ارتقای رتبه فرهنگی، کسب موفق‌ترین کانون بسیج اساتید این واحد دانشگاهی و فعالیت‌های دیگر نشان از این دارد که در مسیر فرهنگی گام‌های خوبی برداشته شده است.

به گزارش آنا، در این جلسه از تلاش‌های خانم گلپرور تشکر و قدردانی شد و علی نقیلو به‌عنوان سرپرست جدید دفتر فرهنگ اسلامی واحد ابهر معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم