Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:03:48 GMT

کاهش ۷۶ درصدی تولید نفت لیبی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۲۶۵۰

کاهش ۷۶ درصدی تولید نفت لیبی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری میدل ایست مانیتور، شرکت ملی نفت لیبی (NOC) اعلام کرد در پی محاصره شدن میادین و بنادر نفت در شرق و جنوب لیبی به دست شبه نظامیان موسوم به ارتش ملی، تولید نفت خام این کشور با کاهش ۷۶.۳ درصد مواجه بوده است.

طبق گزارش شرکت ملی نفت لیبی در حال حاضر، تولید روزانه نفت لیبی از ۲۸۴ هزار بشکه در روز فراتر نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد تولید روزانه نفت لیبی ۱.۲ میلیون بشکه است که از ۱۸ ژانویه سال جاری میلادی تا به امروز به کمتر از ۳۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است.

شرکت ملی نفت لیبی با هشدار درباره کمبود منابع سوخت در برخی مناطق، میزان خسارت ناشی از محاصره نیرو‌های خلیفه حفتر را تقریبا ۳۱۸ میلیون دلار اعلام کرد. میزان سوخت در مناطق مرکزی و شرقی موجود است، اما در مناطق غربی و جنوبی به دلیل ادامه وضعیت جنگی کمبود سوخت به بحران دامن زده است.

این شرکت بار دیگر درخواست خود را برای برداشته شدن محاصره مطرح کرد تا شرایط از سرگیری تولید نفت و جبران خسارات ناشی از محاصره فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید نفت لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل

دادستان اردبیل از کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، جلال آفاقی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای اقدامات پیشگیرانه در خصوص سرقت، کاهش وقوع حدود ۲۵ درصدی جرم سرقت را در طول سال گذشته شاهد بودیم.

وی همچنین با اعلام اثربخشی تدابیر صورت گرفته برای ایام تعطیلات نوروزی، افزود: نوروز امسال نیز شاهد کاهش ۲۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان بودیم.

کد خبر 749133

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • قیمت طلا و سکه امروز 12 اردیبهشت 1403
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا در محاصره؛ یورش پلیس نیویورک به دانشگاه و دستگیری ده‌ها دانشجو
  • رشد ۶۰ درصدی تولید نفت در کشور
  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است