Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بهمن نامور مطلق سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان، با بیان اینکه مقرر شده این واحد متولی انجام امور آفرینش های هنری پیرامون زندگی و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی باشد، گفت: تلاش می شود ابعاد زندگی، ایثار، مردم‌داری، تواضع و همچنین مراسم باشکوهی که برای این شهید بزرگوار برگزار شد، در قالب آثار هنری منعکس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: امور آفرینش های هنری با محوریت نگارگری، نقاشی و خوشنویسی پیرامون زندگی، ابعاد شخصیتی، اثرات و برکات زندگی و شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی انجام خواهد شد تا این حماسه کم‌نظیر جاودانه و تکثیر شده و در اختیار جامعه قرار گیرد. بدین منظور یک دبیرخانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان راه‌اندازی شده است.

نامور مطلق اظهار داشت: در این دبیرخانه سه کارگروه «نگارگری» با ریاست استاد محمدعلی رجبی، کارگروه «نقاشی» با ریاست دکتر حبیب‌الله صادقی و کارگروه «خوشنویسی» با ریاست استاد صندوق‌آبادی فعالیت می کنند. در این سه کارگروه افراد هنرمند شناسایی شده و در حال خلق آثار درخصوص زندگی و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان، برگزاری کارگاه دو روزه درخصوص ابعاد زندگی و شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، تصریح کرد: این کارگاه دو روزه در روزهای 17 و 18 بهمن ماه در محل کارگاه های این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد و هنرمندان در این کارگاه به خلق آثاری با موضوعات ابعاد زندگی حاج قاسم سلیمانی به عنوان اسطوره مقاومت، ستیز علیه استکبار و تروریست خواهند پرداخت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان ادامه داد: آثار منتشر شده در نهایت در نمایشگاهی در موزه فلسطین فرهنگستان هنر برای علاقمندان عرضه خواهد شد. این نمایشگاه از 22 تا 29 بهمن ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری

 مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب ساعت 18:45 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • آقا معلم در لیست ترور!
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی