Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی موسسه هفت بهشت زندگی از جمع‌آوری کمک‌هایی از قبیل لوازم‌التحریر، اسباب بازی، کتاب قصه، کفش و… برای کودکان سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این کمک ها توسط ۶ موسسه و گروه جهادی در ۴ ایستگاه در سطح شهر همدان جمع آوری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی قلری در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به سابقه یک ساله موسسه هفت بهشت زندگی، اظهار کرد: این موسسه از سال گذشته با محوریت سبک زندگی بهتر، در همدان و به عنوان سومین موسسه فعال در این حوزه بعد از استان‌های اصفهان و قم راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی امری ضروری است، گفت: این موسسه اکنون با ۱۰ نفر عضو هیأت موسس در حال فعالیت است.

مسئول روابط عمومی موسسه هفت بهشت زندگی بیان کرد: این موسسه در نظر دارد با همراهی چند موسسه و گروه دیگر کمک‌هایی برای کودکان سیل‌زده سیستان و بلوچستان جمع‌آوری کند.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام اولین کار عملیاتی موسسه هفت بهشت است، افزود: بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده کمک‌ها برای بزرگسالان سیل زده به طرق مختلف انجام شده اما در حوزه کودکان کار خاصی نشده است حال آن که در بلایا و حوادث کودکان دچار بیشترین آسیب روحی و روانی می‌شوند.

قلری در ادامه با اشاره به همراهی سایر موسسات در این اقدام، تصریح کرد: مسجد قدس پیشاهنگی، موسسه خیریه نجف اشرف، موسسه حافظان کلام وحی، گروه جهادی شهدای گمنام و جامعه‌القرآن پایگاه نوژه با برقرای ۴ ایستگاه در سطح شهر اقدام به جمع‌آوری کمک‌ها برای کودکان سیل‌زده کرده است.

وی با اشاره به اقلام مورد نیاز برای کودکان سیل زده سیستان و بلوچستان، یادآور شد: اسباب بازی، لوازم‌التحریر، کتاب قصه، کفش و دمپایی و در صورت لزوم پوشاک از اقلام مور نیاز است؛ با توجه به متفاوت بودن فرهنگ پوشش در این منطقه تهیه پوشاک از اقلام ضروری نیست.

مسئول روابط عمومی موسسه هفت بهشت زندگی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح از سوم بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کودکان پابرهنه سیستان دمپایی می‌خواهند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • (ویدئو) کودکان پابرهنه سیستان دمپایی می‌خواهند
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها