Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورمیرزایی از تشکیل و پیگیری نهضت مساله محوری به صورت علمی به منظور حل مشکلات استان توسط بسیج دانشجویی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « علی پورمیرزایی » روز گذشته در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه از برگزاری یادواره شهدای دانشجو در استان یزد در اسفندماه جاری خبرداد.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل انقلابی و بسیجی است که راهبردهای معینی برای خود دارد و در راستای آرمان های امام (ره) و انقلاب گام برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نهضت مساله محوری به عنوان مهمترین رویکرد ما در بسیج دانشجویی است که در آن 4 گام طراحی شده است و به مسائل در سطح استان و کشور به صورت علمی پرداخته است.

پورمیرزایی بیان کرد: شناخت مسئله، حل مسئله، هسته‌های گفتمان ساز، هسته‌های دانشجویی و هسته‌های اقدام میدانی در این نهضت نقش آفرینی می‌کنند.

وی همچنین بیان کرد: تشکیل هسته های علمی در رابطه با مسائل از جمله اقدامات ما است که در نهایت به حضور جهادی دانشجویان در مسائل مختلف می انجامد که نمونه بارز آن اردوهای جهادی در مناطق محروم و حاشیه شهر است.

مسئول بسیج دانشجویی یزد ادامه داد: تاکنون 30 گروه جهادی در استان یزد تشکیل شده است که 6 هزار نفر ساعت فعالیت های خود را در مناطق محروم و در راستای کمک به مردم خدمت رسانی کرده اند.

پورمیرزایی با بیان اینکه در راستای مسئله محوری، شبکه استان‌های یزد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان برگزار می‌شود گفت: این شبکه به بررسی مسائل و مشکلات مرتبط چهار استان نام برده است.

وی ادامه داد: در سال قریب به ۲۵ تا ۳۰ یادواره شهدای دانشجو در سطح استان یزد همراه با اجلاسیه نهایی آن در کنگره شهدای دانشجوی استانی در ۲۷ بهمن برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج دانشجویی استان یزد خاطرنشان کرد: در این مراسم یاد و خاطره ۱۳۴ شهید دانشجو و امسال هم دانشجوی شهید سانحه هوایی «امیرحسین قربانی بهابادی» و بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

پور میرزایی یکی از اهداف برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان یزد را جمع‌آوری آثار و خاطرات، وصیت‌نامه‌ها و انتشار کتاب شهدا برشمرد و افزود: در سطح ملی سایت شهدای دانشجو به آدرس «www.shohadayedaneshjoo.ir» راه اندازی شده است که تاکنون اطلاعات مرتبط با ۱۱۲ شهید دانشجو بارگذاری شده است.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما روزنامه فهما مساجد بسیج دانشجویی یزد شبستان یزد کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است